Avatar billede Tuci Nybegynder
19. marts 2013 - 23:45 Der er 1 løsning

Port forward: Nas server og 8player problemer..

Hejsa.. og Hjææælp

jeg har nu i et par dage prøvet at få min iphone og Ipad til at kunne vise indholdet ( film, billeder og musik ) fra min Nas server, når jeg er væk hjemmefra. altså via 3G.

den gør det fint når jeg er på WIFI hjemme.. men jeg kan ikke få den til det fra 3G.. jeg har en router fra Telenor hvor jeg har været inde og port forward port 8200 ( den som 8player viser den bruger )på min nas servers ip adresse..

jeg har fulgt denne opsætning http://08software.com/products/8player/3g

når jeg kommer til punkt 7 går det galt.. den kommer med besked : resource ( min external ip) er online, men reagerer ikke på forsøg på at oprette forbindelse

HVAD GØR JEG ???

:-) Tuci
Avatar billede Tuci Nybegynder
22. marts 2013 - 04:04 #1
Jeg har selv fået løst problemet med :-)