Avatar billede lucashunt Praktikant
19. marts 2013 - 19:07 Der er 5 kommentarer

sammenlign stationær

Hvor kan man sammenligne stationære computere?

PÅ FORHÅND TAK! ;))
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. marts 2013 - 19:18 #1
Her, hvilke overvejer du ?
Måske har nogen her et bedre forslag end den du poster. :-)
Avatar billede kimtheman Novice
19. marts 2013 - 20:02 #2
Tja det kan du jo rigtig mange steder. Det handler nok mere om hvad du har af penge og hvilken forventninger du har til din kommende computer. Og så kan man så samligne diverse computere for at se om nogle lever op til dine forventninger eller om du skal smide nogle flere kr eller nedjustrere dine forventninger.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. marts 2013 - 20:20 #3
Helt enig #2.
Min "plan" var at spotte et pris niveau samt funktion via dem der skulle sammenlignes, samt evt uddybende spørgsmål.  :-)
Avatar billede infested Nybegynder
20. marts 2013 - 08:50 #4
find ud af en pris og hva den skal bruges til så sammensætter du ud fra det og da det er generelt 2 ting som er den "sore" forskel ( CPU: AMD / Intel & Graffik: Gforce / Radeon ) ud over det er der ikke den store forskel måske at overveje en SSD hd.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. marts 2013 - 10:49 #5
Der er masser af ting at overveje hvis man skal give det rette råd.
#4 virker på mig som et noget tyndbenet svar, der intet afklarer eller løser.