Avatar billede Brahimh Nybegynder
18. marts 2013 - 23:02 Der er 3 kommentarer

Servage.net INTET svar

Hej

Er der andre end mig der også har problemer med at kontakte servage.net???

Jeg har skrevet emails intet svar!

Jeg kan ikke logge ind.

Jeg har side hos dem og vil MEGET gerne betale, men ved ikke hvordan jeg skal have fat i regningen. Domænet er oprettet på en mail vi ikke kan huske adgangskoden til. Jeg har haft hjemmesiden kørende i ret lang tid og på hjemmesiden står der også at vi bruger en anden mail.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 00:31 #1
Har du prøvet og lave en support ticket?

Er selv kunde ved dem og har ingen problemer, dog en god ide at vælge engelsk hvis det haster.. Og det er servage.dk :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2013 - 00:33 #2
Overså lige det med og logge på... Men prøv og skaf adgang til mail for at du er reg med en mail du ikke bruger mere er ikke for smart..
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:11 #3
Afmelder tråden.