Avatar billede bas Forsker
18. marts 2013 - 22:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 til 8

Hej

Er det ved at være småt med muligheder for at købe nye almindelige bærbare PC'er med Windows 7 med omkring 15"
til under 5000 kr.? Det ser det umiddelbart ud til.
Som jeg forstår det, får man mest gavn af Windows 8, hvis
man køber en PC med touch skærm - eller den er i så fald nemmest at bruge - korrekt?
Så humlen er vel, at man lige så godt kan hoppe på Windows 8, hvis man står og vil købe ny PC nu her og man fortsat vil bruge Windows?
Avatar billede MorpheusDK Nybegynder
18. marts 2013 - 23:35 #1
Hejsa, jeg har også kigget en del efter bærbare med Windows 7, men ikke nogen gevinst.

Men hellere bare købe en windows 8 computer og så vend dig til det ;-) Værre er det heller ikke dude.
Ellers hvis du f.eks. er bare for start ikonet nede i højre hjørne (som jo er forsvundet når du har downloadet win8) så kan du downloade noget som hedder Classic Shell, med det program booter din computer normalt op, og du har start knappen tilbage :-)

Download Classic Shell Her: http://www.classicshell.net/
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. marts 2013 - 09:50 #2
Hej.

  Det giver ikke rigtigt mening at spekulere i Windows 7 på ny hardware. Selv uden touch er det et fremskridt. Men som med al ny teknologi, er der naturligvis et tilvænningstid. Jeg bruger Win8 til daglig på job og har haft flere konsulenter i den senere tid, der også er blevet Win8'ificerede uden at det har reduceret deres muligheder eller effektivitet.
  Eneste valide argument for Windows 7 er afhængighed af så gamle applikationer, at de skal køre i et 16bit subsystem.

De bedste hilsner
19. marts 2013 - 11:21 #4
Avatar billede bas Forsker
26. marts 2013 - 11:44 #5
Mange tak for jeres kommentarer.
CRKrogh poster du et svar til points?
Avatar billede bas Forsker
04. juni 2013 - 18:22 #6
Lukker.