Avatar billede charlotte1976 Nybegynder
18. marts 2013 - 18:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Update vil ikke installere opdateringer

Når jeg bruger Windows Update dukker der 2 opdateringer op. Den ene er IE9 den anden er IE10.
Det pudsige er at IE9 allerede er installeret. Når jeg forsøger at installere igen kommer den med en fejl der hedder 9C48. Hvis jeg "springer" den opdatering over og går til IE10 kommer den med fejl 9C59.
Hvad gør jeg?
Avatar billede vagn99 Nybegynder
18. marts 2013 - 18:22 #2
Det ligner opdatering af explorer. Her kan det være nødvendigt at
slette den gamle på din computer først.
Specielt hvis du har en engelsk, og forsøger at installere en Dansk. Af en eller anden grund er den engelske nyerer og blokerer derfor for den danske.
Det var blot et gæt. Jeg har nylig installeret win7 ultimate på engelsk og derefter hentet dansk sprogmodul. M.h.t explorer måtte jeg afinstallere den engelske for at kunne installere den danske.
Avatar billede charlotte1976 Nybegynder
18. marts 2013 - 19:23 #3
Jeg kan ikke afinstallere IE9. @cyberspace intet virker. Flere ideer?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. marts 2013 - 15:12 #4
prøv ett at starte op i fejlsikret tilstand (F8) og se om du der kan få lov at afinstallere
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. marts 2013 - 15:18 #5
hvis du ikke kan få lov at afinstallere kan det være du skal en tur forbi registrerings databasen og have slette alle filer der har med IE9 at gøre.

Men nu ved jeg ikke lige hvor itkyndig du er -  for hvis ikke så skal man nok ikke lige give sig til at rode der
Avatar billede vagn99 Nybegynder
22. marts 2013 - 14:33 #6
Husk det kan tage mange forsøg at starte op i fejlsikret tilstand.
F8 knappen skal tilsyneladende bruges inder for et tidsinterval på 0,1 sekund. Hvorfor microsoft ????.
Jeg var ved at gå helt op i det røde felt, men så kom jeg ind, med en vens pc med UKASH-VIRUS. Jeg fik dog desværre ikke lov til at logge ind. Så vi endte med ny installering.
Hvis du kommer ind bør det være muligt at fjerne alt der har med eexplorer at gøre.
Avatar billede vagn99 Nybegynder
22. marts 2013 - 14:53 #7
Mit foretrukne værktøj er Ccleaner fra Periform. Den gratis version rydder godt op del i midlertidige filer m.v. Næste program reparerer registrereingdatabasen, og i værktøjer kan du rydde og i filer ved opstart, sam slette programmer.
Installer den og kør de 2 første programmer. Hos mig har den aldrig ødelagt noge. Dernæst forsøg slet program. evt. efter genstart.
Det ville jeg gøre, hvis jeg kom forbi dig for at hjælpe dig.
har du vigtige datafiler, så gem dem på en usb for en sikkerheds skyld. Jeg har een gan været ude for at en pige jeg kendte gemte sit eksamensprojekt under midlertidige filer. Det bedste knald som desværre ikke blev gentaget.