Avatar billede kjetil Nybegynder
13. januar 2000 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

cd-brenner

Har akkurat fått meg en sony cd-rw. for å teste denne tenkte jeg at jeg skulle lage en best of beatles cd. etter å ha spilt inn tre spor fra revolver skulle jeg spille inn tre fra rubber soul, men da får jeg beskjed om at jeg må sette inn en ubrukt cd i brenneren. vet noen hvordan man brenner en cd?(dersom det ikke skulle gå på denne måten (som jeg vet det gjør) er det jo ingen vits i å brenne egne musikk cd-er.

softwaren er spressa
Avatar billede rea Nybegynder
13. januar 2000 - 21:16 #1
Det er ikke lovligt at brænde sine egne musik cd'ere!
Avatar billede cvsac Nybegynder
13. januar 2000 - 21:23 #2
det kommer nu an på om der er de samme regler i sverige... eller norge jeg ved sgu ikke hvad sprog det er :((
Avatar billede 7up Nybegynder
13. januar 2000 - 22:52 #3
hvad er det for et brenner program du bruger ?

:)
Avatar billede kjetil Nybegynder
13. januar 2000 - 23:01 #4
spressa (just audio) heter det, og det er lavet av sony.
Avatar billede theartist Nybegynder
14. januar 2000 - 09:40 #5
Den danske regering er p.t. ved at undersøge muligheden for at give tilladelse til at brænde sine EGNE Cd'ere, altså de cd'ere der er købt og betalt af én selv, dem må man måske om kort tid tage en "back-up" af og det vil jo være rart, når nu cd'en bliver ridset til festen ;-)

Download evt. et program der heder Nero, det er super simpelt at bruge og jeg tror det kan klare dit problem: http://www.ahead.de/

--:TheArtist:--