Avatar billede heidisonn Nybegynder
14. marts 2013 - 16:44 Der er 2 kommentarer

Hjælp til AirPlay

Kan ikke få Airplay til at virke..

Hej.

Jeg kan ikke få airplay til at virke på min mac. Appelsupprt siger, at det er min router der ikke er indstillet rigtigt. Hvis min router var indstillet korrekt ville airplay automatisk komme til syne på min Mac, på min ipad og min iphone.

Jeg har kontaktet TDC og de har låst de porte op der skal til siger de.

Min router hedder Netgear N300 Wireless Gigabit Router WNR3500L

Jeg har appeltv og det fungerer fint, men min Mac osv kan ikke finde det. ØV

Håber jeg kan få lidt hjælp herinde...
Avatar billede frankhebo Nybegynder
06. april 2013 - 13:07 #1
Hej.

En ofte forekommende fejl er at dine enheder ikke er på det samme netværk. Hvis din router fx hedder "NetgearHeidi", skal din iPhone, iPad og Mac også køre på dette netværk.

Jeg har selv flere netværk i huset og det hænder at iPhone'ene selv hopper over på et af de andre netværk. Og så må man sætte det tilbage til det ønskede.

Hvis det er setup i selve routeren, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

mvh Frank
Avatar billede heidisonn Nybegynder
06. april 2013 - 17:11 #2
Kære Frank. Tak for svar. Jeg har kun en router i huset.