Avatar billede cruis Praktikant
13. marts 2013 - 01:17 Der er 6 kommentarer

Logooptimering

Hey
Da jeg skal bruge mit logo på en ny hjemmeside, så får jeg at vide at den er i for dårlig kvalitet,hmmmmm.
Hvordan og hvorledes får jeg den optimeret ? Skal logoet genoptegnes eller findes der en lettere løsning ?
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. marts 2013 - 08:43 #1
Har du et link til det? Det skal højest sandsynlig tegnes op igen.
Avatar billede cruis Praktikant
13. marts 2013 - 10:04 #2
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. marts 2013 - 11:30 #3
Tja, hvis du ikke har logoet i andre udgaver og de f.eks. skal bruge det i større format så er du nok nødt til at få logoet tegnet op igen.
Avatar billede cruis Praktikant
13. marts 2013 - 11:41 #4
Og i hvilket program gør jeg det lettest, findes der en eller anden form for gratis program til dette ?
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. marts 2013 - 11:59 #5
Hvis du vil undgå dette i fremtiden så skal det laves i vektor. Er det ikke noget webbureauet kan klare for dig?
Avatar billede cruis Praktikant
13. marts 2013 - 13:24 #6
Jo måske, må lige ha fat i dem