Avatar billede Lars Lundgreen Nybegynder
11. marts 2013 - 17:07 Der er 2 kommentarer

Recovery via F11 tasten

Jeg har en medioncomputer med præinstalleret styresystem(Win 7 home Premium)
Normalt skulle man kunne genetablere hele systemet til fabriks-indstillinger ved at taste F11.
Sidste år lagde jeg en prøveversion af Win8 ind på sin egen partition, men fjernede den senere igen. Men nu bliver F11 ved med at vise Windows bootmanager, selv om der kun er eet styresystem.
Hvordan kan jeg starte recovery uden om F11?
eller genskabe den oprindelige funktion på tasten?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2013 - 17:46 #1
Hvis du skriver msconfig i søgefeltet og går i boot.
Herinde kan du have en entry fra din win 8 installation du skal slette.

NB Husk at slette den rette, for ellers vil pc ikke starte mere

Når denne fjernes bør du ikke kunne se win 8 i boot manager længere.
Med hensyn til din F11 taste, så ved jeg ikke om den genskabes når dette gøres.
Men ellers, så har du vel lavet recovery skiver til at gendanne pc med?
Avatar billede Lars Lundgreen Nybegynder
11. marts 2013 - 19:18 #2
Hej 220661
Win8 står ikke i bootmanageren. Kun win7(Som jeg kører med)