Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 21:38 Der er 8 kommentarer

Glemt kode til System Administrator(admin)

Jeg har en D-Link ShareCenter Pulse(DNS-320-4TB)... Men problemet er at jeg ikke kan logge ind på den som admin, men kun som bruger, men så kan jeg kun se applications og intet andet... Som admin bruger skal man kunne se applications, my favorites og management...

Jeg har prøvet at skrive admin som brugernavn, og lade kodeordsfeltet være tomt, men så siger den abre at bruger eller kode er forkert...

Hvor kan jeg få nulstillet min kode og oprette en ny, så jeg kan logge ind som admin igen?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. marts 2013 - 22:45 #1
Jeg ser du er blevet bedt lukke dit andet spørgsmål, når det er sket så har jeg en ide til dig.
http://www.eksperten.dk/spm/977886

Brug for hjælp?
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 22:54 #2
Øhh jeg har først valgt 'spørgsmål og svar' så 'netværk' så 'storage' og så generelt... Fortæl mig venligt hvad der er forkert i det når det handler om en nas server??
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2013 - 23:08 #3
Detr er dette spørgsmål du skal lukke: http://www.eksperten.dk/spm/977886

Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler, derfor skal du lukke det andet ved at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 23:24 #4
Ja er nu godt klar over at begge mine tråde står de forkerte steder ifølge de kloge her på siden... Men ifølge min sti hertil, så ser det nu meget rigtigt ud... og også før...

Men, så kan nogen af jer hardcore brugere af siden vel fortælle mig hvor jeg skal oprette en tråd ang. min nas server??
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2013 - 23:35 #5
Nu har du jo lukket det andet, som NielsErikK bad dig om, så kommer han sikkert tilbage, og hjælper dig her.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 08:06 #6
Jeg er desværre ikke sikker på jeg har løsningen, men nu må vi se.

Faktisk tror jeg du har fået svaret, men overset det.
Jeg lagde mærke til du i det andet spørgsmål gik kold i punkt 1.
Spring til punkt 6 der lyder:

6.  HvOrDAN NULSTILLEr JEGmINSHArECENTEr PULSE?
Find reset-knappen på bagsiden af ShareCenter Pulse. Tryk på knappen, og hold den inde (med
et redskab, såsom en udrettet papirclips), indtil strøm-LED'en på forsiden begynder at blinke.
Vent et minut, før enheden er nulstillet.
Bemærk:Ved at nulstille ShareCenter Pulse til fabriksindstillingerne slettes de aktuelle konfigu-rationsindstillinger. For at konfigurere dine indstillinger igen logges på ShareCenter Pulse web-interface, eller alternativt geninstalleres enheden ved brug af indstillingsvejlednings-softwaren på
den medfølgende CD-ROM.

Nu tror jeg dit punkt 1 (standard pass) virker.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 08:16 #7
PS. Jeg tog ikke stilling til din placering af spørgsmål, kun at der var 2 ens spørgsmål og det ene derfor skulle lukkes.
Det naturlige var så, at lukke det som andre havde bedt dig om.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 08:32 #8
Jeg så lige at hubertus2013 også havde lagt mærke til det, virker det, så synes jeg det er fair at han smider et svar her i tråden og belønnes med pointene.