Avatar billede Cheessie Nybegynder
06. marts 2013 - 12:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gamer PC "gode råd"

Hej, jeg er i gang med at bygge min helt egen computer, har læst og hørt at det er klart bedst hvis man bygger den helt selv, så derfor kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp, fra eksperterne derude :-)

Jeg er ude i noget gamin' spiller spil som Heroes of Newerth, counter strike, tekkit, diablo og ligne...
Prisen kan godt komme op på 11.000-13.500

Og jeg vil gerne understøtte min pc, så godt som muligt ud fra en i5-3570k "cpu".
Indtil videre er jeg kommet op med det her:
CPU: i5-3570k
Bundkort: ASUS P8Z77-V, Socket-1155
GPU: GeForce GTX 680 SLI
HDD: 1TB 7200 RPM
Ram: Corsair 8GB DDR3 1600MHz (2x4)
SSD: Samsung 840 250 GB.
Strømforsyning:  Corsair CX750 eller 600-800watt strømforsyning?
CPU-Køler: NZXT Kraken X60
Kabinet: ----
Styre-system": Windows 7 Home Premium 64-bit

Evt. Tilføjelse 1000watt PSU og SLI bundkort (med henblik på senere at montere endnu et GTX 680).
(kun cpu'en som er fast)

Men jeg indså at jeg manglede en masse ting som kabinet osv. så det endte med jeg gav op og kom her ind, for de manglende dele og muligvis forbedring :-)
Tak på forhånd!
Avatar billede Blandy Praktikant
06. marts 2013 - 12:35 #1
færdiggør lige den tråd du allerede har oprettet om nøjagtig samme emne i stedet.
Avatar billede Cheessie Nybegynder
06. marts 2013 - 13:23 #2
Vil jeg gøre.