Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 16:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Søger hjælp til WordPress side

Har længe beskæftiget mig med WordPress sider. Og aldrig haft problemer med at finde ud af dem. Men sidder nu med en side hvor jeg stort set ikke kan finde ud af noget som helst. Alt fungere - åbenbart - anderledes end normalt.

Det er ikke min gene side. Men en jeg skal lave (eller skulle have lavet...?) for en god ven. Derfor er det også ham der bestemmer om prisen er acceptabel.

Skal jeg linke til den, er det nød til at være via mail på siden her, da den foreløbig ligger på et af mine egne domæner, som jeg ikke vil have på her.
Men der er heller ikke meget at se. Har så at sige intet lavet. Det der er på den lige nu, er noget fra preview der følger med temaet.

Preview: http://themeforest.net/item/muzak-music-premium-wordpress-theme/3160212?WT.ac=search_thumb&WT.seg_1=search_thumb&WT.z_author=cssignitervip
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 23:55 #1
HELT som ventet ...
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 16:32 #2
Kan lige så godt lukke. Er overbevist om der ikke kommer nogen svar. Det har der ALDRIG gjort, når jeg har oprettet en tråd om den slags.
Så derfor: "Tusinde tak!".
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 16:32 #3
.
Avatar billede Simon Jensen Novice
14. marts 2013 - 10:07 #4
Hej Caurio,

Jeg vil gerne hjælpe dig med dit problem. Det er sparsomt med informationer du giver og tror reelt det er derfor, du ikke har fået noget svar.

Hvis du uddyber problemet, vil det være nemmere at komme med råd.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2013 - 04:21 #5
Hej.

Mange tak for svaret (har først netop set det).

Jeg ved ikke rigt hvordan jeg skal beskrive det mere, ud over som øverst oppe.
Jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af hvordan temaet fungere. Jeg har installeret WordPress og temaet. Og kommer så - utroligt nok - ikke længere. Kan ikke få de forskellige sider sat op / finde ud af hvordan indholdet plantes. Ved ikke hvad det er med temaet. Kan bare ikke gennemskue hvordan det 'fungere'.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2013 - 04:27 #6
Hvis du stadig er interesseret: Hvad skal du have for at hjælp med det? Tager du en time pris eller fast pris?

PS.
Kan selvfølgelig være jeg tager fejl, men tror egentlig ikke det er særligt indviklet. Er bare 'mig' der ikke er skrap nok, til at jeg kan gennemskue hvordan det fungere, fordi det er anderledes ned det jeg er vant til. Er overbevist om, at får jeg det fortalt / vist en gang, så finder jeg garanteret nemt ud af det frem over, når jeg skal passe den (hvilket var meningen).
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2013 - 02:28 #7
?
Avatar billede Simon Jensen Novice
25. marts 2013 - 09:34 #8
Jeg vil gerne se på det, men det kræver at du sender mig en mail/besked.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2013 - 11:31 #9
Ok.
Kommer senere i dag!
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 13:39 #10
Hjælp søges stadig!!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2013 - 23:30 #11
Fuck det!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2013 - 23:31 #12
.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2013 - 23:31 #13
!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2013 - 23:32 #14
Nå, lortet ér lukket ...