Avatar billede Venzo Nybegynder
04. marts 2013 - 15:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lyd sortering

Kære Eksperter

Jeg vil rigtig gerne have det sådan at musik (Spotify, iTunes osv.) kommer ud af mit anlæg, mens alle andre lyde kommer ud af mit headset, er det muligt? Hvad skal jeg købe? Skal jeg købe noget?
04. marts 2013 - 16:31 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede Venzo Nybegynder
04. marts 2013 - 18:07 #2
Windows 7 :)
Avatar billede Lars_Mortensen Nybegynder
08. marts 2013 - 09:50 #3
Det er ikke muligt.
Men overvej at købe f.eks. en Sonos afspiller. Den forbinder du til dit netværk og kobler til dit stereoanlæg. Så kan du via den afspille det, du har på computeren eller du kan f.eks. afspille Spotify eller radio...
Du kan også købe en fjernbetjening, men kan også gratis downloade en app til iphone, ipad/ipod, eller andre smartphones og bruge en af disse som fjernbetjening.
Avatar billede Venzo Nybegynder
08. marts 2013 - 11:55 #4
Så det er altså 100% umuligt? Ingen software udgivet eller noget?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 12:09 #5
Skal jeg købe noget?
Ja en lille pc mere at køre musik på eller følge #3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 12:12 #6
Med en lille pc mere og KVM, så har du ca. det du efterspørger.
http://en.wikipedia.org/wiki/KVM_switch
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 12:21 #7
Er du kreativ, så ser du på dba og andre brugt-site efter en oldsag (der skal ikke meget til at trække din musik) og sætter et fornuftigt lydkort i den.
Avatar billede Venzo Nybegynder
08. marts 2013 - 13:40 #8
Har to bærbare jeg ikke bruger, den ene uden et styresystem :-D, og den anden med en flækked skærm :( Men jeg skal vel ikke sidde og kigge på skærmen?
Avatar billede Venzo Nybegynder
08. marts 2013 - 13:42 #9
Kunne også bare sætte min ene bærbar til, og så Remote Control? :-) ikke sandt?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 14:17 #10
Jo, dog er deres lydkort nok dårligere end hvad du kunne smide i en oldsag af stationær.

Du kan godt vælge windows remote, det er lidt en smagssag.

Men flere pcer er i hvert fald en klar mulighed.
Avatar billede Venzo Nybegynder
08. marts 2013 - 14:30 #11
Jeg har valgt min egen løsning, har koplet bærbaren op til nettet og connectet den med en spotify remote app til min iphone, så thats it, tak for jeres kreative ideer :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. marts 2013 - 16:55 #12
Det var da godt du fandt på at bruge flere pcer og opnåede en løsning.  ;-)