Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. marts 2013 - 17:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Recovery-skiver

Halløj, alle.

  Jeg er gået på jagt efter de oprindelige (danske!) recovery-media til Lenovo T61p og T60. Skulle der mon være nogen her, der har sådan et par sæt liggende?

De bedste hilsner
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 17:14 #1
Hvordan kan det være du vil have fat i recovery dvder? Oo
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. marts 2013 - 17:17 #2
oO Tja, skulle maskinerne f.eks. videresælges på et tidspunkt, ville det jo være fint nok at kunne retablere dem som de så ud fra start?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 17:24 #3
#2 personligt hader jeg recover metoden pga alt det man egentligt ikke behøver... Vil opfordre dig til ren installation og så hente driverne ned og så sælge dem med en kopi af xp (som er uden licens og crack mm) og så en cd med alle drivere + programmer som kan findes på lenovos driver side :)
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 17:25 #4
Livensen står vel på bunden af dem :)
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 17:27 #5
* licensen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. marts 2013 - 17:49 #6
Stop nu det der - jeg er udmærket klar over ALT hvad andre mener og vil foretrække; det er bare ikke særlig relevant i denne sammenhæng.

Ingen af de to maskiner kører XP i dag, det er udelukkende til at kunne gendanne dem til en fabriksopsætning. Ergo mangler jeg skiver. De blev jo leveret med maskinerne i sin tid, men er, som i så mange andre IT-afdelinger rundt om i verden, ikke blevet gemt.
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 18:04 #8
http://h33t.com/torrent/0287337/lenovo-thinkpad-t61-r61-recovery-disks-xp-professional-32bit

Den burde virke, ved ikke om det er dansk men det er da et alternativ
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. marts 2013 - 18:07 #9
Hmmm, kun 338 MB.
Det ser ikke ud til det var deres fulde version af recovery.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. marts 2013 - 18:11 #10
Blåøje, Torrent, konstruktivt svar, det bør du næsten ha point for uanset om der er peers på den torrent.  :-D
Avatar billede Blueeyez Mester
03. marts 2013 - 18:27 #11
Den bør kombineres med denne http://kat.ph/lenovo-thinkpad-t61-r61-recovery-disks-xp-professional-32bit-t5837514.html

Der er 2 på den første og 5 på den der..
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. marts 2013 - 18:31 #12
Jeg tror jeg venter lidt og ser om ikke der er nogen, der rent faktisk [i]har[/] media til at ligge i en skuffe...
;-)
Avatar billede Blueeyez Mester
06. marts 2013 - 09:56 #13
Smider svar da tråden virker forladt og da jeg afmelder overvågning.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2013 - 10:25 #14
Nænej, den er skam ikke forladt - den venter bare på det rette svar...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
06. marts 2013 - 11:20 #15
Jeg kan desværre kun beklage mit svar (opdagede dog selv at det var fail).
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. januar 2014 - 20:36 #16
Den opgives for nu - der må sendes et "rigtigt" sæt ´skiver med næste gang jeg skal have IBM til at sende noget.