Avatar billede henrikgr Nybegynder
03. marts 2013 - 11:36 Der er 1 løsning

Kopiere en række data til den n'te række i et andet worksheet

Hej Eksperter

Jeg er helt ny med VBA og er løbet ind i et problem med mit første "projekt". Jeg har et ark med en commandbutton som når der trykkes på den skal kopiere celle A4:F4 til et andet worksheet. Cellerne der kopieres skal sættes ind i den n'te række, hvor n hentes fra en celle i førstnævnte worksheet. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg gør det. Deruodver skal der inden der kopieres testes for om der i forvejen er værdier i de celler der kopieres til. Er der ikke skal der bare indsættes, er der noget i cellerne skal det der kopieres lægges til. Alle værdier der er tale om er tal.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede henrikgr Nybegynder
02. juni 2013 - 13:32 #1
lukker