Avatar billede NielsErikP Mester
02. marts 2013 - 22:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Glimt af forrige site...

Hej...

Jeg køre IE 9...
Lad os sige jeg har været på f.eks "Den Blå avis", og så skifter til f.eks eksperten.dk eller andre sider.
Når så jeg er færdig med at være på nettet og vil lukke min browser ned..Så blinker i det her tilfælde "Den Blå Avis" lige frem inden browseren lukker.. Og det er konstant.

Nogen der kender en løsning på dette problem.

På forhånd tak.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. marts 2013 - 22:44 #1
Har du prøvet at slette cache/temp files og slå det fra (det er længe siden jeg har brugt IE så sorry jeg er lidt upræcis).
Avatar billede NielsErikP Mester
02. marts 2013 - 22:51 #2
Hej..

Jeg har prøvet Instilinger ->Sikkerhed-> slet browser data... og også instillinger-> f12-udvikler værktøjer og menu'en "Cache -> Ryd browser cache"...
Det hjælper intet.. min browser bliver ved med at vise mig min forrige side
Avatar billede milter Ekspert
02. marts 2013 - 22:51 #3
Prøv at opdatere grafikkortet.
Avatar billede NielsErikP Mester
02. marts 2013 - 23:10 #4
Hej..

Og det har du tjek på ?? video kort er et ATI RADEON HD3650 kort : Min pc
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. marts 2013 - 23:25 #5
Avatar billede milter Ekspert
03. marts 2013 - 00:38 #6
#4.

Tjahhh... :-)

Jeg selv og mange andre har oplevet, at skærmbilleder eller dele af dem kan "hænge" eller opføre sig unormalt i forbindelse med nogle programmer.

I mange tilfælde kan problemet løses med en opdatering af grafikkortet, i nogle få tilfælde kan det løses ved at gå tilbage til en lidt ældre udgave af driveren.
Avatar billede olebole Juniormester
03. marts 2013 - 16:55 #7
<ole>

#6: Det har jeg aldrig hørt i forhold til Internet Explorer. Er det noget, du har links til?

/mvh
</bole>
Avatar billede milter Ekspert
03. marts 2013 - 20:48 #8
#7.

Udover mine egne problemer med flere programmer (herunder IE8, et lydprogram og et videoredigeringsprogram) ved åbning/lukning af sider) gennem flere år, så er der det her:

http://community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/Identity-Safe-freezes-parts-of-IE-window/td-p/566802

Indrømmet, IE optræder ikke så ofte på den liste, men du ved sikkert også, at når man står over for usædvanlige problemer som NielsErikK's, må man ofte ty til gætterier for at finde en løsning.
Avatar billede olebole Juniormester
03. marts 2013 - 21:40 #9
Jeg er også bare nysgerrig, for jeg har ikke hørt det om grafikkortet/driveren i denne sammenhæng før  =)

Linket til Norton handler nu heller ikke om noget, der kan reddes ved at opdatere grafikkort/driver - men ved at bruge mindre indgribende software end Norton
Avatar billede NielsErikP Mester
17. marts 2013 - 12:55 #10
Hej...

Nej.. Det undrer mig også med at det skulle være grafikkortet.
#9: Så du mener deet er Norton Internet security?? Jeg oplever desuden på tilfældige hjemmesider, hvor jeg evt. sidder og læser noget tekst/artikel.. at så scroller siden lige lidt op og så lidt ned.. men den rammer ikke samme sted.
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2013 - 16:15 #11
Nej, jeg ved ikke objektivt noget om, hvad der er galt. Jeg pointerede blot, at siden, milter linkede til, taler om et problem, som kan føres tilbage til Norton.

Derudover betragtes Nortons antivirus software af mange som værende unødig 'aggressiv'
Avatar billede NielsErikP Mester
17. marts 2013 - 21:03 #12
Hej..

Problemerne som jeg døjer med Beskrives i #0 og #10....
Plus at jeg når jeg f.eks får mail med link her til eksperten... som f.eks 977646#reply_8041448 så ryger jeg ind på indlæg #reply_8041448 for i samme hug at blive sendt til toppen af spørgsmålet 977646 ...
Jeg har døjet med disse tre problemer en rum tid, men har haft Norton Internet Security installeret endnu længere...
Men er virkelig ude på at finde en løsning på disse problemer... Jeg kører Windows Vista Home Preminum 64bit.... Min Pc
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2013 - 21:33 #13
Jeg har ikke løsningen
Avatar billede NielsErikP Mester
17. marts 2013 - 22:50 #14
Hej...

Det er helt okay. ole.. men det er Dææææleme TRÆLST.

Kiggede lidt på linkt fra milter i #8... Og jeg bruger jo netop IDENTITY SAFE til at udfylde en del brugernavne og password med.

Må lige prøve at slå den fra... DEt kræver jo en del hjerne aktivitet ikke at have den på.
Avatar billede NielsErikP Mester
17. marts 2013 - 23:26 #15
Hej...

Det har ikke en "Ski' " med Idetity SAFE at gøre...

Nu sidder jeg lige med et lille "Issue"... Nogen her i tråden der ved om der kræves download og installation af både Catalyst Software Suite og Hydra Vision ... Issue
Avatar billede NielsErikP Mester
26. marts 2013 - 00:48 #16
Hej..

Fik ikke en løsning på problemet... Havde fat i en IT-Supporter, der fjern styrede computeren. Han kunne heller ikke finde løsningen på problemet.
Mente dog som milter sagde i #3 at jeg skulle prøve at opgradere driveren til grafik kortet, det gav dog ingen løsning, supporteren's andre froslag var at det kunne skyldes at jeg kører med Fences på mit skrivebord.. Det er jeg dog ikke glad for at komme af med. Derudover Skulle jeg simpelthen bare prøve at bruge en anden browser end IE , hvilken ifølge supporteren på mange områder opfører sig underligt.

Men milter da du var inde på grafikkortet, vil jeg bede dig smide et svar.

Tak til jer alle.
Avatar billede milter Ekspert
30. marts 2013 - 21:28 #17
Opdateringen af driveren virkede jo ikke, så snup du selv pointene. Ellers tak :-)
Avatar billede NielsErikP Mester
30. marts 2013 - 23:22 #18
Hej...

Nej... Den virkede ikke den opdatering, søger stadig en løsning.. nogle gange er det som "Forrige" site bliver vist tydeligt fremme nu. Er på en løsnings model.. DEt skal prøves om det kan skyldes filen "SearchIndexer" 's indexsering.
Avatar billede NielsErikP Mester
30. marts 2013 - 23:23 #19
.