Avatar billede sofi8310 Nybegynder
02. marts 2013 - 11:30 Der er 8 kommentarer

HJÆLP min mail sender af sig selv

Hej nogle der kan hjælpe?
Der er nogle der har hacket min hotmail tror jeg, den sender mails med links som dette ud, http://yohca.web.fc2.com/indexer/67This%20mechanism%20allows%20making%20money0. Hvad kan jeg gøre, please hjælp omgående!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. marts 2013 - 11:41 #1
Hej.

  Jeg tvivler nu meget på, at de mails rent faktisk kommer fra din HoTMaiL - din adresse bliver nu nok nærmere bare brugt som falsk afsender. Det er ikke ualmindeligt; irriterende, men som regel ikke ligefrem skadeligt.

De bedste hilsner
Avatar billede sofi8310 Nybegynder
02. marts 2013 - 11:46 #2
Kan jeg gøre noget ved det?
Avatar billede sofi8310 Nybegynder
02. marts 2013 - 11:46 #3
Kan jeg gøre noget ved det?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. marts 2013 - 11:59 #4
Hej igen.

  Husk nu, "Svar" er kun til point-givning, alle andre indlæg indtil da er "kommentar".

  Nej, det er ikke noget, du har nogen kontrol over. Det er en spammer, der bruger adresser, der er blevet samlet op til formålet.

/Carsten
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. marts 2013 - 12:09 #5
Jo, der er noget du kan gøre ;o) I mange (læs MANGE) tilfælde er det nok at skifte password, så længe det drejer sig om hotmail.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. marts 2013 - 13:53 #6
Hold nu op - du tror ikke selv på at mailkontoen rent faktisk er kompromitteret?!?
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. marts 2013 - 15:32 #7
#6
Jeg tror det er dig der skal holde op. Jeg snakker af erfaring, ved ikke hvor du har din information fra. Jeg har skiftet password på adskillige hotmailkonti med selvsamme problem, og det har hjulpet så godt som hver gang, så klap lige hesten. Og det skader i hvert fald ikke at prøve.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. marts 2013 - 15:50 #8
Jaja, så siger vi det - du får ret og jeg får fred.

Lad os nu så bare høre trådstarter, om det ændrer noget som helst.