Avatar billede Flexes Nybegynder
27. februar 2013 - 14:31 Der er 3 kommentarer

Webløsning med ALT integreret

Findes der en løsning til webshops hvor alle dele er integreret, dvs. skabeloner til design, betalingsgateway, økonomisystem mv. således at det eneste man reelt behøver er at oprette sin virksomhed, lave en bankaftale og få en indløsningsaftale?
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. februar 2013 - 14:48 #1
Ja, de findes - Men du betaler typisk en del for disse shops, det er ikke som dem man finder til nogle 100 i oprettelse.

Udover de nævnte ting skal du også selv lave nogle engroaftaler, så hvis du vil sælge Computerudstyr så skal du tage fat i en grossist eks. actebis, så kan du få en fil med alle varer som der læses ind i shoppen og så er den helt klar til drift.
Avatar billede Flexes Nybegynder
27. februar 2013 - 15:45 #2
Hej Bacardil.
Kan du mon nævne de løsninger du kender?

Mvh.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. februar 2013 - 19:55 #3
Togi Data A/S, www.togidata.dk,70 23 09 23 - De tilbyder shops som faktisk er kørerklar igen hvis du har engroaftalerne på plads.