Avatar billede langoe Mester
26. februar 2013 - 18:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny pc og Windows 8

Har købt ny PC med Windows 8.

Jeg troede jeg havde fuldført konfigurationen; men det har jeg nok ikke. Jeg kan dog kome rundt i funktionerne.

Under PC-indstilling er der noget der hedder Aktiver Windows. Hvad går det ud på?
Avatar billede Weedfald Nybegynder
26. februar 2013 - 18:46 #1
Det er noget man skal trykke på husker jeg :-)
Ved ikke om du har brugt systemet før, jeg har det selv kørende på Sonys topklasse .. Nogle ting skuffer mig meget mht. formålet med computeren da jeg jo programmere en del !

Men Få aktiveret din windows og kom igang med dig :)
Du er velkommen til at spørge om råd når du kommer lidt længere frem i processen.
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2013 - 19:00 #2
Avatar billede langoe Mester
26. februar 2013 - 19:18 #3
Tak for dit link som jeg nu har læst.

Jeg er så klar over at jeg skal lave en aktivering inden 30 dage, og jeg købte pc i går.

Den manglende aktivering bør vel så ikke være forklaringen på at jeg ikke kan anvende mobilt bredbånd? eller hvad?
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2013 - 19:55 #4
Nej du kan stadig bruge mobilt bredbaand på maskinen, selvom den ikke er aktiveret.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/mobile-broadband-from-start-to-finish
Avatar billede langoe Mester
26. februar 2013 - 21:50 #5
Der står i dit link at man skal kontrollere at en eventuelt trådløs kontakt på computeren er tændt. Jeg kan ikke finde nogen kontakt. Det er en Acer maskine har du nogen ide om der skulle være sådan en?
Avatar billede langoe Mester
26. februar 2013 - 22:07 #6
Problemet er løst. Det havde med rækkefølge at gøre.

Tak for dine link.

Læg et svar så får du point.
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2013 - 18:13 #7
Et "svar"