Avatar billede melek89 Nybegynder
25. februar 2013 - 13:13 Der er 21 kommentarer

Mangler officepakken 2010 .

Heej Folkens :)

Er der en sød ven som kan hjælpe mig med at få en officepakke 2010.

Hvis da er en som har en ekstra produktnøgle da hjemme.

Hilsen Melek
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 13:18 #1
Hvad mener du egentligt. Regner du med at få MS Office gratis.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2013 - 13:29 #2
Opret du en microsoft skydrive konto - så får du "office 365" Word, Excel, OneNote og PowerPoint helt gratis...

www.skydrive.com
Avatar billede melek89 Nybegynder
25. februar 2013 - 13:41 #3
tak for svaret.
Avatar billede melek89 Nybegynder
25. februar 2013 - 13:43 #4
Det kunne godt være da var en sød sjæl da vil give mig den gratis, jeg spørger pænt, og hvis du ikke synes godt om det behøver du ikke at svarer.
Avatar billede melek89 Nybegynder
25. februar 2013 - 13:46 #5
Det kunne godt være da var en sød sjæl som vil give mig den gratis, når jeg spørger pænt. Men hvis du ikke synes godt om det, behøver du ikke at svarer.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 14:09 #6
#2 Du mangler vel også at fortælle, at det kun er gratis i den første måned. Har man ikke brug for sky-faciliteten, er det en dyr løsning.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 14:33 #7
Det kunne godt være da var en sød sjæl som vil give mig den gratis, når jeg spørger pænt. Men hvis du ikke synes godt om det, behøver du ikke at svarer.

Det er ikke lovligt.

Office licens, findes i Word. ( Dobbelklik på billed ! )
http://imageshack.us/f/687/image052l.png/

2 B."De må installere én kopi af softwaren på tre licenserede enheder i huset til brug af personer, der bor i huset."

Det kan give problemer for dem, der deler licensen med andre udenfor husstanden.

5 A."Softwaren vil med jævne mellemrum validere softwaren, opdatere eller kræve at softwarens valideringsfunktion hentes.  Validering bekræfter, at softwaren er blevet aktiveret og er korrekt licenseret."

5 C."Hvis softwaren ikke er korrekt licenseret, kan dette påvirke softwarens funktionalitet.  Det kan f.eks. være at De skal aktivere softwaren igen eller at De vil modtage påmindelser om at anskaffe en korrekt licenseret kopi af softwaren, eller det er ikke sikkert, at De kan hente visse opdateringer eller opgraderinger fra Microsoft."

De fleste computer har allerede et skriveprogram.

World web apps.
http://office.microsoft.com/da-dk/web-apps-help/introduktion-til-office-web-apps-HA101785172.aspx
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2013 - 14:18 #8
Det kender jeg ikke til - jeg har brugt det flere måneder, uden at være afkrævet noget...

Bemærk, det er ikke den fulde "365" (derfor også sat i gåseøjne). Men med Skydrive følger altså muligheden for at oprette og redigere office dokumenter.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 14:27 #9
OK.
Det fremgår bare, at Skydrive er gratis den første måned og derefter skal man betale.
Betaling foregår over kreditkort har du ikke oplyst sådan et?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2013 - 14:34 #10
Nix - men nu har jeg også haft konto nogle år... - så det kan da ske jeg er kommet med på en gratis billet af den årsag.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2013 - 14:47 #11
Så vidt jeg kan se, er Office 365, et produkt man skal tilkøbe til sin allerede købt Office pakke. Skydrive er gratis.
Avatar billede langoe Mester
25. februar 2013 - 15:03 #12
Ja.

Spørgsmålet var egentlig, hvis man ikke har Office 365, får man så en Office-version (evt. skrabet) stillet gratis til rådighed på Skydrive?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2013 - 15:07 #13
På min gratis SkyDrive konto har jeg som skrevet Word, Excel, Powerpoint og Onenote til rådighed som "Webapp".

Det kan godt ske det er lettere beskårede udgaver, men jeg har endnu ikke fundet noget der mangler. Omvendt bruger jeg det heller ikke så meget, da jeg har office på mine "primære" maskiner.

Så vidt jeg har forstået, er det også måden de fleste tilgår og redigerer office dokumenter på fra iOS og Android baserede enheder... - gratis.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
25. februar 2013 - 15:17 #14
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2013 - 15:21 #15
Nej, den gratisk version af 2010 (2010 starter) har Microsoft lukket for i oktober/november sidste år - samtidig med lanceringen af den ny office.

Det var faktisk måden jeg blev tvunget over og prøve min SkyDrive konto af :-)

Maskiner hvor 2010 Starter ER installeret, fortsætter med at virke - men ny installationer bliver mødt med en fejl (det installationsprogram man starter, henter den egentlige installation - der ikke længere er tilgængelig)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
25. februar 2013 - 15:32 #16
Nå. det var jeg ikke klar over -(

Så vil jeg holde mig til

http://da.libreoffice.org/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2013 - 15:40 #17
Den går også til det meste, men der er enkelte XLSX og DOCX dokumenter, den ikke håndterer så skide godt...
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2013 - 09:31 #18
Spørgsmålet var egentlig, hvis man ikke har Office 365, får man så en Office-version (evt. skrabet) stillet gratis til rådighed på Skydrive?

Nej, men skydrive er altid gratis, når man har oprettet en hotmail konto.
http://i.imgur.com/6oq1E9B.png

Det samme har man når man har en gmail konto.
http://i.imgur.com/H1Doz2V.png
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. marts 2013 - 22:08 #19
Da jeg så dette program kom jeg også til at tænke på denne tråd.

Mener egentlig Kingsoft Office er ligeså godt et program som Microsoft Office.

Ligner lidt en kopi af office pakken

http://www.kingsoftstore.com/download-office/index
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. marts 2013 - 22:09 #20
Glemte at skrive at den ikke er på dansk
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2013 - 08:19 #21
Jeg syntes nu det ligner libra eller open Office.

http://i.imgur.com/MOcCATi.png

Det er købe udgaven der ligner MS office.

http://www.kingsoftstore.com/software