Avatar billede scouzer Nybegynder
25. februar 2013 - 11:36 Der er 2 kommentarer

Aktivere Windows 7 som VM i Hyper V

Jeg kører Windows 8 hvor jeg bruger Hyper V til at køre noget test på en Windows 7 VM. Problemet er at jeg af en eller anden grund ikke kan få lov at aktivere den. Den licens jeg bruger skulle ellers gerne kunne bruges til mindst 10 maskiner og vi er langt fra der oppe endnu. Nogen der har nogen råd. Jeg har oven i købet prøvet at aktivere den via telefonen hvilket heller ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2013 - 03:01 #1
er den win7 på nettet ?
den virtuelle maskine skal have sin egen ip adresse..
Avatar billede scouzer Nybegynder
15. marts 2013 - 09:35 #2
ja den er nattet så den har sin egen private ip adresse. Jeg tror nu heller ikke at det har noget med installationen at gøre. For jeg har fået det til at virke med en Windows 8