Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
23. februar 2013 - 17:26 Der er 6 kommentarer

Out of range

Har problemer med at oprette forbindelser til eksterne skærme fra min bærbar. Når den tilsluttes det ene tv siger tv'et "out of range" og på det andet tv kan den godt oprette forbindelse men ikke tilpasse breden og højden af billedet.

Er der nogle der kan hjælpe mig (:
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 18:04 #1
Nedsæt opløsningen på din primære skærm MEGET før du prøver.
Hvis det virker så har vi noget at arbejde videre med.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 18:05 #2
Oplys også gerne hvilken HW vi har med at gøre samt evt. windows version.
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
24. februar 2013 - 12:04 #3
Har prøvet det du sagde, dog virkede det ikke.. Når jeg prøver at oprette forbindelse til skærmen (Kun projektor) viser den fint hele billedet i 2-3 sekunder for derefter at gå i sort skærm..

Har prøvet det med VGA og med HDMI.. Ved HDMI kunne elementerne ikke være på hele skærmen, selvom at opløsningen på den primære skærm var sat meget ned.

HW:

Asus N56V med styresystem windows 7
Projektor er panasonic tv (:
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. februar 2013 - 04:43 #4
Jeg har desværre ikke din løsning, jeg håbede du sendte større opløsning end tvet kunne håndtere (sker jævnligt for folk i clon mode med primær pcskærm og sekundært tv)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
25. februar 2013 - 05:22 #5
Nu har du vel opdateret alt der bare minder om drivere.
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
25. februar 2013 - 17:22 #6
Jeps det har jeg ja.. Det gjorde jeg inden jeg oprettede denne tråd..