Avatar billede RasmusPM Nybegynder
21. februar 2013 - 16:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Virtual machine på Ubuntu 12.10 Host

Hey Eksperter!

Jeg kører Ubuntu 12.10 på min nuværende bærbar og har en Virtual Machine på VirtualBox hvor jeg har smidt min Windows 7 i.
Jeg ville gerne dele min Ubuntu´s Dropbox folder (Den er placeret i Home\Dropbox) men jeg kan ikke finde nogle guides til hvordan jeg deler sådan en folder med en Windows virtual machine på en Ubuntu Host. Har slået deling og auto mounting af Dropbox folderen til, men det virker ikke. Nogle der kan hjælpe?

Rasmus
Avatar billede jokkejensen Novice
21. februar 2013 - 17:27 #1
Hvorfor ikke installere dropbox på windows.vhd ?
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
21. februar 2013 - 17:33 #2
Ville bare gerne slippe for at skulle, når jeg har skrevet noget i f.eks. Word på min Windows og gemmer det, at skulle vente på synkroniseringen inden jeg lukkede for Virtual machine. Men hvis det viser sig at jeg ingen support kan få på det, så er det også det jeg gør.
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
21. februar 2013 - 21:20 #3
Jeg fandt selv svaret i form af en video på youtube. Godt nok et tutorial til XP, men det er ikke svært at overfører til Windows 7.
http://www.youtube.com/watch?v=_5f1p3fZJPc