Avatar billede djicep Nybegynder
14. februar 2013 - 16:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med den nyeste version af Itunes

Hej Eksperter.

Jeg har et spørgsmål angående den nye itunes. Det her er på Windows pc. I gamle dage kunne man vælge sin enhed og sige overfør indkøb. Det kan jeg så vidt jeg kan se ikke gøre mere.
Hvordan får man itunes til at tage backup af sine enheder nu.. Den siger jeg har over 100 apps på min Iphone, og over 50 på min Ipad. Men på tråds af det overfører den kun 28 :S

Håber nogen af jer eventuelt ved hvordan man lige kringler den.

På forhånd tak

//Lars
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
14. februar 2013 - 23:23 #1
Oppe i venstre hjørne er der et lille menuikon. Tryk der på og så Vis Menulinje.
Menulinjen kommer nu frem og under Filer -> Enheder, kan du nu finde overfør indkøb og synkroniser...

Håber det hjalp :)
Avatar billede djicep Nybegynder
15. februar 2013 - 03:09 #2
Det gjorde det :) Super mange tak. Giv et svar :)

//Lars
Avatar billede djicep Nybegynder
15. februar 2013 - 03:12 #3
Hov lige en ting mere :) Håber du måske også kan hjælpe med ??
Jeg har nogle Toner jeg har købt igennem Itunes, men hvis jeg vælger under mine "Toner" at den skal synkronisere, vil den fjerne dem jeg har, og synkronisere med et tom bibliotek.

Det vil jeg selvfølgelig ikke have?
Ved du hvordan man undgår dette også ?

//Lars
Avatar billede sofushd Nybegynder
15. februar 2013 - 14:31 #4
sæt det til en gammel tid
Avatar billede djicep Nybegynder
15. februar 2013 - 22:55 #5
forklar?
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
16. februar 2013 - 14:08 #6
For at undgå at den gør dette kan man sætte den til at man manuelt vil overføre sin musik og film.

Når du sætter din iPod/iPhone til, vil der oppe i det øverste højre hjørne i iTunes, lige under søgefeltet komme en knap frem hvor du kan se din enhed.

Tryk på den og scroll ned indtil du ser feltet "Administrer musik og videoer manuelt".

Dette burde gerne løse dit problem. :)
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
16. februar 2013 - 14:11 #7
Avatar billede djicep Nybegynder
18. februar 2013 - 13:40 #8
Super tak Yaxxe :)