Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2013 - 21:51 Der er 2 kommentarer

Forskellen ml. Internet Security og Antivirus.

Hej

Jeg skal til at have mig en sikkerhedspakke.

Valget kan eksempelvis stå ml.

AVG Internet Security 2013 og AVG Antivirus 2013.

Rigtige mange sikkerhedspakker kommer i to versioner, hvis man kan kalde det det, en Antivirus-pakke og en Internet Security-pakke.

Hvad er forskellen?
Nogen som kan hjælpe mig med at blive kloger på sikkerhedspakker.

Jeg vil have mest mulig beskyttelse!

På forhånd tak.

PS. Hvordan er det nu man giver point?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. februar 2013 - 22:05 #1
Der er flere komponeneter i en security pakke, som bla indeholder firewall, hvor du normalt i de gratis versioner skal bruge Windows egen indbyggede eller en anden udbyders.
Internet security bør i normal forstand yde en bedre beskyttelse, da det er komponenter der er designet til at arbejde sammen.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2013 - 12:31 #2
Prøv og kikke på Ludvigs oversigt - der er ikke scan af : mail, hjemmesider, i AVG antivirus 2013.

http://kimludvigsen.dk/sammenligning/antivirus/pc.php