Avatar billede KFjorbak Nybegynder
13. februar 2013 - 15:10 Der er 3 kommentarer

Tilpas cellestørrelse til print - Excel 2007 vs Excel 2010

Jeg har lavet et program i visual basic i excel 2010, der ender med et output, der så omdannes til en pdf. Når jeg så kører programmet på en computer med excel 2007, ryger en del af outputtet over på næste side.
Er der nogen der ved, hvordan man tilpasser det, så størrelsen er den samme i 2010 og 2007? Eller bliver man nødt til at lave et program til hver version=
Avatar billede store-morten Ekspert
13. februar 2013 - 20:24 #1
Jeg tror ikke det er cellestørrelse du skal tjekke, men "Vis sideskift"
Avatar billede KFjorbak Nybegynder
19. februar 2013 - 12:43 #2
Jamen kan man programmere den til at tilpasses udskriften på andre måder end at tilpasse cellestørrelsen?
Avatar billede store-morten Ekspert
19. februar 2013 - 15:48 #3
Tror jeg ikke, har oplevet at "Sideskift" også kan ændre sig efter hvilken printer der er indstalleret.