Avatar billede carlhindsgaul Nybegynder
13. februar 2013 - 12:26 Der er 2 kommentarer

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Min desktop crasher efter ca. 15min brug, men dog ikke vær gang. Nogle gange kan jeg spille på den 8 timer i træk uden at den crasher. Når den crasher står der "A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer"
Oven over står der IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Jeg har læst på nettet at man kan læse om crashet under C:\Windows\Minidump, og jeg har fundet en fil, som blev oprettet få minutter efter den crashede. Filen hedder 021313-46113-01.dmp og hvis man åbner den med notesblok, står der følgende:
PAGEDU64  ±  pj    xҐ øÿÿp6Š øÿÿpSˆ øÿÿd†
  PAGEá                  NBn øÿÿPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE ð„ øÿÿPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE                                                  €   + + S +  †                                                  ð¨= €øÿÿ
      á      h­h€úÿÿè§= €øÿÿ°©= €øÿÿ`­h€úÿÿ                    NBn øÿÿ      H,j€úÿÿ€Q€øÿÿ ì    P$èt    Àßm øÿÿ                                                                                                àM~a   )` ‚ àN~a   )` ‚                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          €          Àßm øÿÿ    PAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE  PAGEp    Ip... Û    ÎPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE...Üòû    ÿ   PAGE        P GEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGEPAGE      üÿ H    €  Р ð!  ðn  Às  hx  ˆ  0  ¨  °ß   8      ÿÿÿÿè§= €øÿÿ                                ð}  @  P     P                  þÀ    LN                      nü
        )ø                       W U D F R d . s y s      0€øÿÿ €øÿÿ             c r a s h d m p . s y s  `‰€øÿÿ @Š€øÿÿ             d u m p _ a t a p o r t  @Š€øÿÿ  ‹€øÿÿ             d u m p _ a t a p i . s  ‹€øÿÿ ‹€øÿÿ             d u m p _ d u m p f v e  ‹€øÿÿ ÀŒ€øÿÿ€    Pë5
€úÿÿ        Àÿ€øÿÿ      p­= €øÿÿ                1 €    á        pj    ø                                     ÿÿ                 @€øÿÿ      ÿÀ€øÿÿ@  €                                                                                                                                                          €   + + S +  †                                                  ð¨= €øÿÿ
      á      h­h€úÿÿè§= €øÿÿ°©= €øÿÿ`­h€úÿÿ                    NBn øÿÿ      H,j€úÿÿ€Q€øÿÿ ì    P$èt    Àßm øÿÿ                                                                                                                                                                                                                                                                àM~a   )` ‚ àN~a   )` ‚
                                                                      üÿÿÿ@                                                          À‘ øÿÿ                        €‘ øÿÿ
‘ øÿÿ        €
‘ øÿÿ        €    ‘ øÿÿ            ‘ øÿÿ        @
‘ øÿÿ        À‘ øÿÿ        €‘ øÿÿ        @    ‘ øÿÿ        ‘ øÿÿ        À‘ øÿÿ        À    ‘ øÿÿ        @‘ øÿÿ                àY¥€úÿÿ ¨... øÿÿ`Y¥€úÿÿ€¨... øÿÿàX¥€úÿÿ ©... øÿÿ`Z¥€úÿÿ€§... øÿÿ0†¢€úÿÿ -† øÿÿ ‘¥€úÿÿ€,† øÿÿІ¤€úÿÿ€... øÿÿ`X¥€úÿÿ€©... øÿÿ ~¦€úÿÿÀf† øÿÿ                                                                                                                                                      PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ@f€øÿÿàa€øÿÿ                ð Í¿    Á°    €úÿÿò  |ý  ݾ  >  Í¿      PooL    à€ øÿÿА€ øÿÿ f€øÿÿ@f€øÿÿqü  Ò½          J ?\  aÄ7 €úÿÿô    õ[ e ?\    PooL0  à€ øÿÿА€ øÿÿ g€øÿÿ f€øÿÿ% úZ         ,    ñð+ €úÿÿ  a³  $  ]'  ,      PooL@  à€ øÿÿА€ øÿÿ`g€øÿÿ g€øÿÿ@³            * †Õ    áÛa €úÿÿÞ  oõ  \Õ  2Ö  †Õ      PooLP  à€ øÿÿА€ øÿÿÀg€øÿÿ`g€øÿÿõ  ïÔ          N Ýö    áM€úÿÿ  t ö  3÷  Ýö      PooL`  à€ øÿÿА€ øÿÿ h€øÿÿÀg€øÿÿùr mõ           y!    QÜp €úÿÿˆ  6  `!  À!  y!      PooLp  à€ øÿÿА€ øÿÿ€h€øÿÿ h€øÿÿ 6  P!          ( «»  aV €úÿÿ  -¦ ƒ» ˆ¼ «»    PooL€  à€ øÿÿА€ øÿÿàh€øÿÿ€h€øÿÿw¡ Ͷ        ¤ а    ß    €úÿÿê  \ï  ,°  а  а      PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ@i€øÿÿàh€øÿÿî  Þ®          g oš    !~Þ€úÿÿÇ  œ³  š  oš  oš      PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ i€øÿÿ@i€øÿÿ¬±  ˜              w    ±‹s    €úÿÿS  À‚  w  >w  w      PooL°  à€ øÿÿА€ øÿÿ j€øÿÿ i€øÿÿ&‚  ov           ²-    Q}u €úÿÿ  ÀE  ±-  ²-  ²-      PooLÀ  à€ øÿÿА€ øÿÿ`j€øÿÿ j€øÿÿ@E  =-          6 ì    ÆO€úÿÿŠ  ¿+  ¶  ì  ì      PooLР à€ øÿÿА€ øÿÿÀj€øÿÿ`j€øÿÿ‡+  ~           ¾    !&I€úÿÿ  q  »  3  ¾      PooLà  à€ øÿÿА€ øÿÿ k€øÿÿÀj€øÿÿ:  „           »    Arå    €úÿÿ  C  ·  _  »      PooLð  à€ øÿÿА€ øÿÿ€k€øÿÿ k€øÿÿ$              ¦            ñ  ¦  ÿ  ¦      PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿàk€øÿÿ€k€øÿÿá              \    Ñlc €úÿÿ  `  [  {  \      PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ@l€øÿÿàk€øÿÿW  R           Ú    Ao €úÿÿ  N  ×  c  Ú      PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ l€øÿÿ@l€øÿÿN  ×               áù_
€úÿÿ  ˆ    ·        PooL0  à€ øÿÿА€ øÿÿ m€øÿÿ l€øÿÿ‡             L¢    AY|€úÿÿ   þ«  H¢  ®¢  L¢      PooL@  à€ øÿÿА€ øÿÿ`m€øÿÿ m€øÿÿî«  8¢          ; Ês  ávð€úÿÿ  æå s Ät Ês    PooLP  à€ øÿÿА€ øÿÿÀm€øÿÿ`m€øÿÿ¦ä Or        Ä    ‘:R €úÿÿ  i  ¹    Ä      PooL`  à€ øÿÿА€ øÿÿ n€øÿÿÀm€øÿÿ™  é            ×            ÷  ×    ×      PooLp  à€ øÿÿА€ øÿÿ€n€øÿÿ n€øÿÿò  Ò           k    Ñ4c €úÿÿ  R  i  r  k      PooL€  à€ øÿÿА€ øÿÿàn€øÿÿ€n€øÿÿP  g           p    ¡a €úÿÿ  é  o    p      PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ@o€øÿÿàn€øÿÿ¢  )           ^    Á'c €úÿÿ  Π \    ^      PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ o€øÿÿ@o€øÿÿΠ \           °    ñt €úÿÿ    '  W  °      PooL°  à€ øÿÿА€ øÿÿ p€øÿÿ o€øÿÿ  ‘           Z    àe€úÿÿ  è:  X  Œ  Z      PooLÀ  à€ øÿÿА€ øÿÿ`p€øÿÿ p€øÿÿà:  P            "            Ú  "  ^  "      PooLР à€ øÿÿА€ øÿÿÀp€øÿÿ`p€øÿÿÑ  !           H    QÃt    €úÿÿ  _  G  ²  H      PooLà  à€ øÿÿА€ øÿÿ q€øÿÿÀp€øÿÿ_  G           º    pF
€úÿÿ  /  ¶  Æ  º      PooLð  à€ øÿÿА€ øÿÿ€q€øÿÿ q€øÿÿ/  ¶           z    ñäF
€úÿÿ  R  s  ²  z      PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿàq€øÿÿ€q€øÿÿR  s                                              PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ Z€øÿÿ@Z€øÿÿ                7 û9
‹ øÿÿu  ô>  Ä9  ï;  û9    PooL    à€ øÿÿА€ øÿÿ [€øÿÿ Z€øÿÿ3>  9           ¼      ¡FÈ  øÿÿР  º     + ¼       PooL0  à€ øÿÿА€ øÿÿ`[€øÿÿ [€øÿÿ* k            ‚Eo  Ñ  øÿÿ'  dno yEo ˜[o ‚Eo   PooL@  à€ øÿÿА€ øÿÿÀ[€øÿÿ`[€øÿÿo ‹Ún          í  ã¾  øÿÿ‚  ÿ ýì ½ò í   PooLP  à€ øÿÿА€ øÿÿ \€øÿÿÀ[€øÿÿþ ûë         cÁ    C€  øÿÿ®  SÏ  `Á  @  cÁ    PooL`  à€ øÿÿА€ øÿÿ€\€øÿÿ \€øÿÿ Ï  Á          "¶    q"‘ øÿÿ>  Œ·  ˆ¶  ö  "¶    PooLp  à€ øÿÿА€ øÿÿà\€øÿÿ€\€øÿÿɵ  Ç´          [ rà   QÇ¥  øÿÿ‹  Ú  à à  rà   PooL€  à€ øÿÿА€ øÿÿ@]€øÿÿà\€øÿÿeÙ  c              '  ±˜ øÿÿà • ‰ Ñ '   PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ ]€øÿÿ@]€øÿÿ |          -ƒ    áü  øÿÿÉ  ÿŒ  *ƒ  ðƒ  -ƒ    PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ ^€øÿÿ ]€øÿÿ[‹  "           `    Ág  øÿÿR  La  `  `  `    PooL°  à€ øÿÿА€ øÿÿ`^€øÿÿ ^€øÿÿ«`  ˆ_           ­ý  Áua  øÿÿh
 «ý @ ­ý   PooLÀ  à€ øÿÿА€ øÿÿÀ^€øÿÿ`^€øÿÿ¸  ¹÷         ó2    Ú  øÿÿ-  &4  ò2  ÿ3  ó2    PooLР à€ øÿÿА€ øÿÿ _€øÿÿÀ^€øÿÿ¡3  n2           ‡Û    1?à  øÿÿ  "Ü  ...Û  IÜ  ‡Û    PooLà  à€ øÿÿА€ øÿÿ€_€øÿÿ _€øÿÿÄÚ  *Ú               Á¢ øÿÿ
      PooLð  à€ øÿÿА€ øÿÿà_€øÿÿ€_€øÿÿü             D    ±6 øÿÿ  «  @  -  D    PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ@`€øÿÿà_€øÿÿr
j    áDp  øÿÿ  m  ói  Uj
j    PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ `€øÿÿ@`€øÿÿ!l  i           ƒ$    í¡ øÿÿ  Ñ$  |$  ×$  ƒ$    PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ a€øÿÿ `€øÿÿ¯$  Z$
™'    Q†  øÿÿ"  (  '  ­'  ™'    PooL0  à€ øÿÿА€ øÿÿ`a€øÿÿ a€øÿÿö'  }'               ¡ ¥  øÿÿ  â  ï  ²      PooL@  à€ øÿÿА€ øÿÿÀa€øÿÿ`a€øÿÿÚ  ç           ž    Áˆ-  øÿÿ1  C  ‚  j  ž    PooLP  à€ øÿÿА€ øÿÿ b€øÿÿÀa€øÿÿ@             h    ±è  øÿÿ  a  e  ü  h    PooL`  à€ øÿÿА€ øÿÿ€b€øÿÿ b€øÿÿZ  ^           O
    ¡.· øÿÿ7    J
  z
  O
    PooLp  à€ øÿÿА€ øÿÿàb€øÿÿ€b€øÿÿñ  *
           $    ñ¡µ øÿÿ  å  "  ²  $    PooL€  à€ øÿÿА€ øÿÿ@c€øÿÿàb€øÿÿ3  p           ·"    A  øÿÿ  1&  ´"  æ"  ·"    PooL  à€ øÿÿА€ øÿÿ c€øÿÿ@c€øÿÿ&  -"           -    ¡fÞ  øÿÿ4  0
  "  +  -    PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ d€øÿÿ c€øÿÿ'
             ;
    q2½  øÿÿ  Õ   3
  ú
  ;
    PooL°  à€ øÿÿА€ øÿÿ`d€øÿÿ d€øÿÿÆ   $
           "    Qž—  øÿÿ$        "    PooLÀ  à€ øÿÿА€ øÿÿÀd€øÿÿ`d€øÿÿ  Ë           ÷    ‘ÕÞ  øÿÿ"  Š
  ö  [
  ÷    PooLР à€ øÿÿА€ øÿÿ e€øÿÿÀd€øÿÿp
  á                            ô
        R              PooLà  à€ øÿÿА€ øÿÿ€e€øÿÿ e€øÿÿæ
                 W    A³¯ øÿÿ     V  Õ  W    PooLð  à€ øÿÿА€ øÿÿàe€øÿÿ€e€øÿÿq  8            $            ä  $  ™  $    PooL   à€ øÿÿА€ øÿÿ ´‡ øÿÿàe€øÿÿä  $                          ¤Ï £#  òÇ ®U 7‚ vC          8    4Œj Êx
    ƒµ q      ™Ä    ÿÿÿ°Õ h     Ò² pm#    àvF    ÏÔ                                                                                                                                    s€øÿÿ s€øÿÿ            «?  s€øÿÿ s€øÿÿ              °› €øÿÿ      §?       ×i  I# ×i                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              @!¹    €úÿÿ@!¹    €úÿÿ;
-«          ¨u€øÿÿ¨u€øÿÿ;¼Uüÿÿÿÿ        0œX €úÿÿ0œX €úÿÿUTXü            èu€øÿÿèu€øÿÿ×Èÿÿÿÿ        v€øÿÿv€øÿÿoªüùÿÿÿÿ        (v€øÿÿ(v€øÿÿ'õ_üÿÿÿÿ        Hv€øÿÿHv€øÿÿ›fbüÿÿÿÿ        Ðœ=€øÿÿÐœ=€øÿÿ¤×dü            0<3 €úÿÿàúj€úÿÿtseü            ðwÜ€úÿÿðwÜ€úÿÿcöhü            Èv€øÿÿÈv€øÿÿÛ
úÿÿÿÿ        @q·    €úÿÿ@q·    €úÿÿ†ÿmü            0|9€úÿÿ0|9€úÿÿMÔoü            (w€øÿÿ(w€øÿÿ©qüÿÿÿÿ        Hw€øÿÿHw€øÿÿ.Atüÿÿÿÿ        hw€øÿÿhw€øÿÿ‹Âúÿÿÿÿ        0|:
€úÿÿ@Ë    €úÿÿÕ‚zü            ¨w€øÿÿ¨w€øÿÿjâ{üÿÿÿÿ        Èw€øÿÿÈw€øÿÿS úÿÿÿÿ        èw€øÿÿèw€øÿÿ _ úÿÿÿÿ        @QC €úÿÿ@QC €úÿÿé          (x€øÿÿ(x€øÿÿ    $úÿÿÿÿ        ðf5 €úÿÿðf5 €úÿÿÊŒˆü            hx€øÿÿhx€øÿÿä$‹üÿÿÿÿ        ˆx€øÿÿˆx€øÿÿ³A ÿÿÿÿ        ¨x€øÿÿ¨x€øÿÿ
1-úÿÿÿÿ        0ü߀úÿÿ@5€úÿÿYÁü            èx€øÿÿèx€øÿÿK3úÿÿÿÿ        0<â€úÿÿ@
€úÿÿúX          (y€øÿÿ(y€øÿÿbO®"ÿÿÿÿ        Hy€øÿÿHy€øÿÿÚ¢8úÿÿÿÿ        hy€øÿÿhy€øÿÿºè<úÿÿÿÿ        ˆy€øÿÿˆy€øÿÿ®2?úÿÿÿÿ        ¨y€øÿÿ¨y€øÿÿ`SAúÿÿÿÿ        Èy€øÿÿÈy€øÿÿFCúÿÿÿÿ        0Œs€úÿÿ0Œs€úÿÿ...Ë          z€øÿÿz€øÿÿ²...Fúÿÿÿÿ        (z€øÿÿ(z€øÿÿˆIúÿÿÿÿ        Hz€øÿÿHz€øÿÿ«‰Múÿÿÿÿ        hz€øÿÿhz€øÿÿÁÔOúÿÿÿÿ        ˆz€øÿÿˆz€øÿÿùŸÉ"ÿÿÿÿ        ¨z€øÿÿ¨z€øÿÿ¯MË"ÿÿÿÿ        Èz€øÿÿÈz€øÿÿ êVúÿÿÿÿ        Pª€úÿÿ@!]€úÿÿ D¹ü            €Dÿ    €úÿÿ€Dÿ    €úÿÿE~          @ÁB €úÿÿ@ÁB €úÿÿdÓ"          0HU€úÿÿ0HU€úÿÿqúi
          h{€øÿÿh{€øÿÿ—Kbúÿÿÿÿ        P¤O€úÿÿP¤O€úÿÿ9·Ú"          ¨{€øÿÿ¨{€øÿÿ¹Tgúÿÿÿÿ        @¯    €úÿÿ@¯    €úÿÿJú          è{€øÿÿè{€øÿÿ«èkúÿÿÿÿ        |€øÿÿ|€øÿÿàÎnúÿÿÿÿ        wo€úÿÿ wo€úÿÿ5wæ"          PHõ
€úÿÿPHõ
€úÿÿØzÛA          h|€øÿÿh|€øÿÿʬuúÿÿÿÿ        ˆ|€øÿÿˆ|€øÿÿúkxúÿÿÿÿ        ¨|€øÿÿ¨|€øÿÿòµzúÿÿÿÿ        @
€úÿÿ@
€úÿÿôŠ†
          è|€øÿÿè|€øÿÿè—úÿÿÿÿ        }€øÿÿ}€øÿÿ^ºúÿÿÿÿ        (}€øÿÿ(}€øÿÿð+„úÿÿÿÿ        Àýg€úÿÿ0\ô
€úÿÿu
          0k0
€úÿÿ0k0
€úÿÿÕq'
          ˆ}€øÿÿˆ}€øÿÿ:ƒ‰úÿÿÿÿ        ¨}€øÿÿ¨}€øÿÿ
ɍúÿÿÿÿ        @¡ö
€úÿÿ@¡ö
€úÿÿÌ‹          è}€øÿÿè}€øÿÿƒ0#ÿÿÿÿ        ðxR €úÿÿ@A5
€úÿÿP
Òž          (~€øÿÿ(~€øÿÿ
?—úÿÿÿÿ        H~€øÿÿH~€øÿÿ°™úÿÿÿÿ        h~€øÿÿh~€øÿÿÒ„›úÿÿÿÿ        ˆ~€øÿÿˆ~€øÿÿÛžúÿÿÿÿ        €0k€úÿÿ€0k€úÿÿN- ý            È~€øÿÿÈ~€øÿÿå•#ÿÿÿÿ        è~€øÿÿè~€øÿÿ#—¥úÿÿÿÿ        ˆ_Ž€úÿÿˆ_Ž€úÿÿî¸ý            0ÌM€úÿÿ0¬±    €úÿÿáelÿ            H€øÿÿH€øÿÿœ¬úÿÿÿÿ        h€øÿÿh€øÿÿ24¯úÿÿÿÿ        ˆ€øÿÿˆ€øÿÿ/~±úÿÿÿÿ        ¨€øÿÿ¨€øÿÿ9ï³úÿÿÿÿ        È€øÿÿÈ€øÿÿ!¶úÿÿÿÿ        à{N€úÿÿà{N€úÿÿÐBý            @A[€úÿÿ@A[€úÿÿè          @Ü€úÿÿ@Ü€úÿÿ»ý            H€€øÿÿH€€øÿÿò¿úÿÿÿÿ        h€€øÿÿh€€øÿÿùÁúÿÿÿÿ        ˆ€€øÿÿˆ€€øÿÿ!CÄúÿÿÿÿ        0l €úÿÿ0l €úÿÿMç=#          0<R€úÿÿ0<R€úÿÿ™'*ý            ór    €úÿÿ@
€úÿÿy°          €øÿÿ€øÿÿ €Ìúÿÿÿÿ        (€øÿÿ(€øÿÿèF#ÿÿÿÿ         ø
€úÿÿ ø
€úÿÿ¡:B          h€øÿÿh€øÿÿP3Õúÿÿÿÿ        ˆ€øÿÿˆ€øÿÿ^¤×úÿÿÿÿ        ¨€øÿÿ¨€øÿÿ6 Ùúÿÿÿÿ        Pfo€úÿÿPfo€úÿÿ¦ã#                :_€úÿÿ :_€úÿÿ4ÓÏ          ‚€øÿÿ‚€øÿÿLóàúÿÿÿÿ        (‚€øÿÿ(‚€øÿÿJ=ãúÿÿÿÿ        H‚€øÿÿH‚€øÿÿdÕåúÿÿÿÿ        @q@ €úÿÿ0Lf€úÿÿÿÏ          ЋH
€úÿÿЋH
€úÿÿ1žJý            0\â€úÿÿðg) €úÿÿGÀ"           0,×    €úÿÿ0,×    €úÿÿœ­Pý            è‚€øÿÿè‚€øÿÿß©ðúÿÿÿÿ        ƒ€øÿÿƒ€øÿÿë,ôúÿÿÿÿ        @Ñ
€úÿÿY—    €úÿÿ›ÕVý            Hƒ€øÿÿHƒ€øÿÿkèøúÿÿÿÿ        hƒ€øÿÿhƒ€øÿÿ„Yûúÿÿÿÿ        ˆƒ€øÿÿˆƒ€øÿÿ\|ýúÿÿÿÿ        ¨ƒ€øÿÿ¨ƒ€øÿÿuíÿúÿÿÿÿ        ȃ€øÿÿȃ€øÿÿr@eûÿÿÿÿ        胀øÿÿ胀øÿÿÇP|#ÿÿÿÿ        „€øÿÿ„€øÿÿ{ûÿÿÿÿ        („€øÿÿ(„€øÿÿ+îûÿÿÿÿ        H„€øÿÿH„€øÿÿa† ûÿÿÿÿ        0üÉ    €úÿÿ0Œü
€úÿÿU+"!          ˆ„€øÿÿˆ„€øÿÿhûÿÿÿÿ        0¼š    €úÿÿ0¼š    €úÿÿT+5          0|    €úÿÿ0|    €úÿÿ'9}B          è„€øÿÿè„€øÿÿšâûÿÿÿÿ        ...€øÿÿ...€øÿÿSûÿÿÿÿ        (...€øÿÿ(...€øÿÿ¡ûÿÿÿÿ        H...€øÿÿH...€øÿÿ§ûÿÿÿÿ        h...€øÿÿh...€øÿÿ'1!ûÿÿÿÿ        ˆ...€øÿÿˆ...€øÿÿ¬É#ûÿÿÿÿ        ¨...€øÿÿ¨...€øÿÿµ:&ûÿÿÿÿ        @Ar€úÿÿ@Ar€úÿÿã#          @1h€úÿÿPèL€úÿÿ?É #          †€øÿÿ†€øÿÿ'>-ûÿÿÿÿ        (†€øÿÿ(†€øÿÿ¹°/ûÿÿÿÿ        H†€øÿÿH†€øÿÿ...1ûÿÿÿÿ        @1Ù€úÿÿ@1Ù€úÿÿLFtH          ˆ†€øÿÿˆ†€øÿÿ—µ6ûÿÿÿÿ        ¨†€øÿÿ¨†€øÿÿD×8ûÿÿÿÿ        @!N €úÿÿ@!N €úÿÿóñ²#          øš€øÿÿøš€øÿÿ×t          @l€úÿÿ@l€úÿÿ'¶#          0|å    €úÿÿ0|å    €úÿÿ̀׎          H‡€øÿÿH‡€øÿÿÉ
Eûÿÿÿÿ        Àõô
€úÿÿÀõô
€úÿÿ...Mp—          0ä€úÿÿ0ä€úÿÿSœ¿#          0¬A €úÿÿ0¬A €úÿÿ=          0I€úÿÿ0I€úÿÿžy          臀øÿÿ臀øÿÿOÈ#ÿÿÿÿ        @aè€úÿÿ@aè€úÿÿ×rû           @±v€úÿÿ@±v€úÿÿit;          Hˆ€øÿÿHˆ€øÿÿà Xûÿÿÿÿ        0k€úÿÿÐÈÖ    €úÿÿÕâK          ˆˆ€øÿÿˆˆ€øÿÿâÛ\ûÿÿÿÿ        0Ì"
€úÿÿ0Ì"
€úÿÿ...å¾ý            Ȉ€øÿÿȈ€øÿÿï½aûÿÿÿÿ        @qø
€úÿÿ@qø
€úÿÿ¡ÑÚ§          ‰€øÿÿ‰€øÿÿÄfûÿÿÿÿ        0ìM €úÿÿ0ìM €úÿÿÚ€ß#          0Ì=
€úÿÿ@a

€úÿÿ‘K¾          h‰€øÿÿh‰€øÿÿ¥mûÿÿÿÿ        ˆ‰€øÿÿˆ‰€øÿÿéîoûÿÿÿÿ        g €úÿÿ g €úÿÿKrX          ȉ€øÿÿȉ€øÿÿû©tûÿÿÿÿ        @Z €úÿÿ@Z €úÿÿõíš          Š€øÿÿŠ€øÿÿ¥¡xûÿÿÿÿ        (Š€øÿÿ(Š€øÿÿð®{ûÿÿÿÿ        @aU€úÿÿ@aU€úÿÿÙæ2          0n€úÿÿ 1ø
€úÿÿç,B           ˆŠ€øÿÿˆŠ€øÿÿõƒûÿÿÿÿ        ¨Š€øÿÿ¨Š€øÿÿºÕ„ûÿÿÿÿ        ðf÷    €úÿÿðf÷    €úÿÿŸ¡ª          芀øÿÿ芀øÿÿŠûÿÿÿÿ        0
€úÿÿ@!E €úÿÿMÍìý            (‹€øÿÿ(‹€øÿÿ
ÂŽûÿÿÿÿ        H‹€øÿÿH‹€øÿÿ'Z‘ûÿÿÿÿ        h‹€øÿÿh‹€øÿÿ    }"ûÿÿÿÿ         €úÿÿ €úÿÿr¨          ¨‹€øÿÿ¨‹€øÿÿ8˜ûÿÿÿÿ        È‹€øÿÿÈ‹€øÿÿ©šûÿÿÿÿ        è‹€øÿÿè‹€øÿÿ.Aûÿÿÿÿ        Œ€øÿÿŒ€øÿÿÈ žûÿÿÿÿ        (Œ€øÿÿ(Œ€øÿÿìÔ¡ûÿÿÿÿ        HŒ€øÿÿHŒ€øÿÿ ø£ûÿÿÿÿ        hŒ€øÿÿhŒ€øÿÿ&¦ûÿÿÿÿ        ˆŒ€øÿÿˆŒ€øÿÿþ‹¨ûÿÿÿÿ        @ñX€úÿÿ@ñX€úÿÿ4Í¿!          ÈŒ€øÿÿÈŒ€øÿÿøm­ûÿÿÿÿ        @!r€úÿÿ@!r€úÿÿùuö              0,Û    €úÿÿ0,Û    €úÿÿÐÞþ            @sÛ    €úÿÿ@Q
€úÿÿìþ            H€øÿÿH€øÿÿ:Y·ûÿÿÿÿ        0,t    €úÿÿ0,t    €úÿÿzo{           ÊQ€úÿÿðgX €úÿÿúª
          ¨€øÿÿ¨€øÿÿP...¾ûÿÿÿÿ        ð—^€úÿÿð—^€úÿÿe[-          荀øÿÿ荀øÿÿÃûÿÿÿÿ        Ž€øÿÿŽ€øÿÿJŠÅûÿÿÿÿ        @s    €úÿÿ@s    €úÿÿ‹K          HŽ€øÿÿHŽ€øÿÿWlÊûÿÿÿÿ        hŽ€øÿÿhŽ€øÿÿU¶Ìûÿÿÿÿ        ˆŽ€øÿÿˆŽ€øÿÿI Ïûÿÿÿÿ        ¨Ž€øÿÿ¨Ž€øÿÿg˜Ñûÿÿÿÿ        ÈŽ€øÿÿÈŽ€øÿÿìEÓûÿÿÿÿ        0ÜÕ    €úÿÿ0ÜÕ    €úÿÿÊÀ7þ            €øÿÿ€øÿÿØûÿÿÿÿ        (€øÿÿ(€øÿÿ>çÚûÿÿÿÿ        H€øÿÿH€øÿÿ^XÝûÿÿÿÿ        h€øÿÿh€øÿÿmÉßûÿÿÿÿ        ˆ€øÿÿˆ€øÿÿ©÷áûÿÿÿÿ        0|S €úÿÿ0|S €úÿÿ½¢ù!          ȏ€øÿÿȏ€øÿÿgõæûÿÿÿÿ        @ÈÒ€úÿÿ@ÈÒ€úÿÿ{Jþ            €øÿÿ€øÿÿ=;ëûÿÿÿÿ        @º    €úÿÿ@º    €úÿÿ3]A          H€øÿÿH€øÿÿjDðûÿÿÿÿ        €

€úÿÿ"_ €úÿÿ­-          @!­    €úÿÿ0HÄ    €úÿÿÒŸóû            0,¼    €úÿÿ@ÁÜ€úÿÿ‚tõû            "}€úÿÿ "}€úÿÿÂZøû            @Ñ­€úÿÿ@Úm
€úÿÿý©\þ            @Áõ
€úÿÿ@Áõ
€úÿÿÇüû            (‘€øÿÿ(‘€øÿÿK¾ üÿÿÿÿ        0ìv€úÿÿ0ìv€úÿÿ®¨ü            @QU€úÿÿ@QU€úÿÿxÊü            ÿu€úÿÿÿu€úÿÿŠ2ü            0Œ#
€úÿÿ0Üá    €úÿÿ¼æ    ü            CÔ    €úÿÿ@‘å€úÿÿ‹R ü            è‘€øÿÿè‘€øÿÿ/¡üÿÿÿÿ        g €úÿÿ0΀úÿÿ¦ÿü            j]€úÿÿ j]€úÿÿ¬#ü            €óh €úÿÿ0Ø<
€úÿÿÆ»ü            h'€øÿÿh'€øÿÿÉüÿÿÿÿ        0 è    €úÿÿ0 è    €úÿÿŽ:ü            @Ñp €úÿÿ@Ñp €úÿÿvnü            È'€øÿÿÈ'€øÿÿ€S¾ùÿÿÿÿ        ø[ü
€úÿÿ0o€úÿÿ€­ ü            @a9€úÿÿ@a9€úÿÿîK$ü            ("€øÿÿ("€øÿÿ7H&üÿÿÿÿ        0L, €úÿÿ@A/
€úÿÿœ[Ñ           h"€øÿÿh"€øÿÿéŒ*üÿÿÿÿ        0 ø
€úÿÿ0 ø
€úÿÿZe—C          ¨"€øÿÿ¨"€øÿÿn²F"ÿÿÿÿ        È"€øÿÿÈ"€øÿÿ32üÿÿÿÿ        è"€øÿÿè"€øÿÿÉg3üÿÿÿÿ        `S< €úÿÿ0'É€úÿÿpŠ(          ("€øÿÿ("€øÿÿcÏ9üÿÿÿÿ        H"€øÿÿH"€øÿÿ¼¶<üÿÿÿÿ        ù&
€úÿÿù&
€úÿÿz=ü            @ñR€úÿÿ@ñR€úÿÿ8@ü            àZy    €úÿÿàZy    €úÿÿ  Ó          È"€øÿÿÈ"€øÿÿ yäùÿÿÿÿ        è"€øÿÿè"€øÿÿÂyFüÿÿÿÿ        0 û
€úÿÿ0 û
€úÿÿ‡Iü            0>
€úÿÿ0ll€úÿÿʃKü            H•€øÿÿH•€øÿÿdRîùÿÿÿÿ        0|߀úÿÿ0|߀úÿÿ:Qü        X£€úÿÿX£€úÿÿ            s€øÿÿ s€øÿÿð©v øÿÿ        À[_€øÿÿÈ[_€øÿÿ            d  „  ƒ  K              !A
€úÿÿ €úÿÿ        €        s€øÿÿ s€øÿÿð€ øÿÿ        wÿÿÿ                                                    €-€øÿÿ€-€øÿÿ-€øÿÿ-€øÿÿ -€øÿÿ -€øÿÿ°-€øÿÿ°-€øÿÿÀ-€øÿÿÀ-€øÿÿÐ-€øÿÿÐ-€øÿÿà-€øÿÿà-€øÿÿð-€øÿÿð-€øÿÿ —€øÿÿ —€øÿÿ—€øÿÿ—€øÿÿ —€øÿÿ —€øÿÿ0—€øÿÿ0—€øÿÿ@—€øÿÿ@—€øÿÿP—€øÿÿP—€øÿÿ`—€øÿÿ`—€øÿÿ a €úÿÿ a €úÿÿ€—€øÿÿ€—€øÿÿ—€øÿÿ—€øÿÿ —€øÿÿ —€øÿÿ°—€øÿÿ°—€øÿÿÀ—€øÿÿÀ—€øÿÿЗ€øÿÿЗ€øÿÿà—€øÿÿà—€øÿÿð—€øÿÿð—€øÿÿ ˜€øÿÿ ˜€øÿÿ˜€øÿÿ˜€øÿÿ ˜€øÿÿ ˜€øÿÿ0˜€øÿÿ0˜€øÿÿ@˜€øÿÿ@˜€øÿÿP˜€øÿÿP˜€øÿÿ`˜€øÿÿ`˜€øÿÿp˜€øÿÿp˜€øÿÿ;O _]     z  F              ‚          Ø  Çn  ì... øÿÿfm0À                              Mo          ?      Zäãr                  )¤ 4H      0
      $    g  6      ²  ªV          4          ¤
      6                            ...Üòû    ˜u€úÿÿ>      !²4            @mP€úÿÿ        d  GU  €{¦ øÿÿ                                    s€øÿÿ s€øÿÿ@a øÿÿ€Q€øÿÿ                                ¥ÊE    {á±4    P9ÉE    Ma±4    Pãb€úÿÿ˜äb€úÿÿ                                                           s€øÿÿ s€øÿÿyi øÿÿ      =Sd    Û    Π            ‹@  àš€øÿÿàš€øÿÿ×t  膀øÿÿ膀øÿÿþ®ÓÖµFÌ  ˜:  @  €    @  €    @  `                              â  o    €øÿÿا€úÿÿ`¨€úÿÿ             €B€úÿÿ                                                                                                                           œ€øÿÿ                                                                                                ¡Ä· iÐ ¬T 8ñ  T  ›+ îk  Ž  6\  O`  ˜  è!( ø.x s  £Î' ô & Ë ~d     x k  R"w rz  ™3    ...Œ    Š†  ø                                [  ž  ¦                      GenuineIntel    þ?[!
   R€øÿÿ                                                                                                                                                                     èiÄ €ø                        Pòl øÿÿ                         Pwu€ø                        Pòl øÿÿ                 X    hQ €úÿÿhQ €úÿÿxQ €úÿÿxQ €úÿÿ pj    H~p€úÿÿXóƒ€úÿÿ                                           ÐQ €úÿÿÐQ €úÿÿ
                          M            ìb €úÿÿ@q€úÿÿ‚ƒÏ                                                                      Q €úÿÿ Q €úÿÿ                        rû7Û    Π                     ¸ìb €úÿÿ¸ìt    €úÿÿõ    (›    ˆõ    £    þ|      ‰›    €úÿÿ        `¹&     ´&    pÕ€øÿÿÀË@ €úÿÿ        0Öx    €úÿÿ 1  øÿÿWÊ`  øÿÿ{®                                     ¼è    €úÿÿ        (5    J      àÌà ùÿÿÈR €úÿÿ°˜d  øÿÿ  ñ     £            T      P                              à„* øÿÿp7 €úÿÿ  õÿ                    pÕ€øÿÿACBSP.exe      ¸ÈR €úÿÿ¸ÈR €úÿÿ        xp€úÿÿˆôƒ€úÿÿ        àýÿ    $  ;ˆäM €      ðýÿ            0              ~        €n            ˜              }            ‡X €úÿÿ                0x €úÿÿல    €úÿÿq€úÿÿ                        2  <[ -5 Y      ­  I  @[      ÷ÿÿp Š™           Pïb €úÿÿPït    €úÿÿ  ÿÿ    7}  Р M"  ¨Q €úÿÿ        P·»€úÿÿ                    P·»€úÿÿ                pìb  øÿÿpìb  øÿÿ@      ØoΠ   €úÿÿp¶‡ øÿÿ'  %  '      иk  øÿÿ      Xë5
€úÿÿXë5
€úÿÿc´U†  X>$Š  p­= €øÿÿ @= €øÿÿÀ¨= €øÿÿ             ë5
€úÿÿ ë5
€úÿÿ°ë5
€úÿÿ`Q €úÿÿ                            Xì5
€úÿÿ        }€úÿÿ        p÷ÿ     ï    èì5
€úÿÿèì5
€úÿÿ÷f*ü    ˆ‘€øÿÿÿu€úÿÿñãQH']‚M      á      ¨G€úÿÿ¨G€úÿÿPë5
€úÿÿh¥ƒ€úÿÿXì5
€úÿÿ  &l                  Pë5
€úÿÿ                                      Pë5
€úÿÿ                    ×i  ì5
€úÿÿì5
€úÿÿPë5
€úÿÿ                                    à«= €øÿÿì
                       `Q €úÿÿ                   ë5
€úÿÿí5
€úÿÿ                                                °B¹Ä ùÿÿ °= €øÿÿX*  Pë5
€úÿÿ ë5
€úÿÿPòl øÿÿ«r øÿÿ ýl øÿÿ                          ˜       0î5
€úÿÿ0î5
€úÿÿ      XÃõ
€úÿÿX£w€úÿÿXî5
€úÿÿXî5
€úÿÿ                                                                À­= €øÿÿ        -IÛ    ÎÀî5
€úÿÿÀî5
€úÿÿ                Åpw                    øî5
€úÿÿøî5
€úÿÿ      ð
             ï5
€úÿÿ ï5
€úÿÿ              @ï5
€úÿÿ@ï5
€úÿÿ                        f€#m            ˆÄõ
€úÿÿˆ¤w€úÿÿ                      ¨                                                                                    iÕm øÿÿ
      á                  NBn øÿÿ`¬= €øÿÿàM~a   )` ‚ àN~a   )` ‚                                                                                                                                ø?        €      øÿÿÿ            àl    €úÿÿ þW€øÿÿh­h€úÿÿ        `­h€úÿÿH,j€úÿÿ€Q€øÿÿ ì    P$èt    àÁm øÿÿ                6      h­h€úÿÿ          €  á              `­h€úÿÿ              ÐU§€úÿÿ                                                                                                             á                                                                                              €              ì    ý    h~ët                  NBn øÿÿ          Àª= €øÿÿ      ð÷?    3ƒH€øÿÿh~ët    €«= €øÿÿP$èt    ì    ý    €Q€øÿÿ`­h€úÿÿF&n øÿÿ                        p÷ÿ    ð­ øÿÿP$èt    ì    ý    p÷ÿ            ` î
    `¬= €øÿÿ         &œ øÿÿ      ÿÿ  €úÿÿ U§€úÿÿð­ øÿÿDflt    ø«= €øÿÿ        Pë5
€úÿÿ p÷ÿ            ` î
    SÒm øÿÿPë5
€úÿÿÔ              `­h€úÿÿ             /zf    Õb     8l·f    +      ±øw            F      p÷ÿ        ˆˆˆ=        ÌÌ̼  €        ÌÌL¼  €                                                        ºãg                                                                                                            ûÿÿÿ    d î
    ` î
    $ý?    Hþ§        .èt    3      F      ¨ë    +      à°† øÿÿà°† øÿÿKDBG@  ðe øÿÿð]m øÿÿ        èØ   Vm øÿÿ        p6Š øÿÿpSˆ øÿÿ¨Sˆ øÿÿP´‡ øÿÿ 㐠øÿÿxА øÿÿ"А øÿÿàb øÿÿ` øÿÿШ øÿÿ°_ˆ øÿÿÈ_ˆ øÿÿ                ‘ øÿÿxҐ øÿÿ                øِ øÿÿ͈ øÿÿøҐ øÿÿѐ øÿÿ`А øÿÿàҐ øÿÿ        ¸Ð øÿÿ                 Ñ øÿÿÐؐ øÿÿ       Ô øÿÿø¼ˆ øÿÿ ½ˆ øÿÿÀr‡ øÿÿ7Š øÿÿмˆ øÿÿ@½ˆ øÿÿ        ‘ øÿÿÀ
‘ øÿÿÀ ‘ øÿÿÀ‘ øÿÿHÔ„ øÿÿÀ›... øÿÿ œ... øÿÿhº‡ øÿÿ€U† øÿÿА øÿÿ ѐ øÿÿ А øÿÿpo† øÿÿp† øÿÿ¸ï„ øÿÿdo† øÿÿÐ>Š øÿÿ€H øÿÿ        @ڐ øÿÿèѐ øÿÿh6Š øÿÿÈ<ˆ øÿÿÔА øÿÿÈž‡ øÿÿÀ:Š øÿÿðш øÿÿ0½ˆ øÿÿ½ˆ øÿÿ|ˍ øÿÿ8А øÿÿ                                | ¸ 8 ( p d    Ð8(  MÚ! ôð¸K $ ¨      ð„ øÿÿ´ï„ øÿÿ s øÿÿ€N  €          @    3 +    @ # S ࣍ øÿÿàŸ øÿÿ        (¹ˆ øÿÿ$¹ˆ øÿÿ€ øÿÿØK      °ß                                                      ðe øÿÿ        €^                                                    &AU    ¾‚?P    øß                                                      `a øÿÿ                                                            à   iÆçL    8à                                                      º  øÿÿ                                                               ›õ      a€MM    €à                                                      0Ï €øÿÿ        ð                                                    ~ù    7ÇçL    èà                                                        Ô €øÿÿ        @                                                    b÷      'à[J    0á                                                      `Õ €øÿÿ        à                                                    F\    Á[J    pá                                                        À €øÿÿ                                                              ö°     DÉçL    °á                                                        æ €øÿÿ                                                              ñÛ     ‰ªP    â                                                      @ò €øÿÿ                                                              _j    p«P    `â                                                      À€øÿÿ        Р                                                   Öõ    øbsL    °â                                                      €øÿÿ                                                              P      Á[J    ã                                                        €øÿÿ        ð                                                    êu    ¤çL    `ã                                                      ð€øÿÿ        p                                                    ö¬    "'çL    °ã                                                        €øÿÿ
2    þÀ[J    ä                                                      @ó €øÿÿ        Р                                                     KÀ      ÛÊ[J    `ä                                                      ô €øÿÿ        0                                                    P1    'çL    °ä                                                      @÷ €øÿÿ        P                                                    Èß    ÁdO    å                                                      ø €øÿÿ        P                                                    rŸ     'çL    `å                                                      àù €øÿÿ        À                                                    m_    ë'çL    ¸å                                                        à €øÿÿ        p                                                      Ëh      Á[J    æ                                                      pà €øÿÿ                                                              Åœ    Á[J    hæ                                                      pá €øÿÿ                                                             !&    ™'çL    Àæ                                                      ã €øÿÿ                                                              »e      Á[J    ç                                                        Ì €øÿÿ                                                                "'çL    pç                                                       ã €øÿÿ        °                                                      ·'      Ê££K    Èç                                                      @Û €øÿÿ        À                                                    -E    œ'çL    è                                                      Pä €øÿÿ        @                                                    DV    Ä[J    xè                                                       "€øÿÿ        €                                                        V    ²¶6P    Ðè                                                      PB€øÿÿ        0                                                    {ê    ÆÔ@P    é                                                        &€øÿÿ        à                                                    çé    4"çL    xé                                                      €\€øÿÿ        °                                                    ,L    oÉO    Ðé                                                        ,€øÿÿ                                                              ˆW    ¿‡ÉO    ê                                                      0^€øÿÿ                                                            ^K    ÿÀ[J    pê                                                      @_€øÿÿ                                                               '/    ÒïNO    Èê                                                      Ðf€øÿÿ                                                              ‹    ²ö4P    ë                                                      ðu€øÿÿ                                                              v}     ö4P    pë                                                      ð{€øÿÿ                                                             0e    ˆÉO    Èë                                                      P€øÿÿ                                                              µj    .UlP    ì                                                      `­€øÿÿ                                                             ÿ_    yö4P    xì                                                        ²€øÿÿ                                                               ‹      ³Ô­E    Ðì                                                       ²€øÿÿ        À                                                    í'    È'çL    (í                                                      `·€øÿÿ        €                                                      éà      »XJ    €í                                                      à·€øÿÿ                                                             Vs    .˜çL    Øí                                                      €»€øÿÿ                                                              ý]    Â[J    (î                                                       ¼€øÿÿ                                                              ôÙ      ~'çL    €î                                                        €€øÿÿ                                                             ¼‰    ¶"çL    Øî                                                       ƒ€øÿÿ        `                                                    ÿ    Á[J    (ï                                                        ...€øÿÿ                                                              ¾    ›'çL    €ï                                                        ˆ€øÿÿ        À                                                      È&    êÀM    Øï                                                      Àˆ€øÿÿ                                                               ¶s      8HcM    0ð                                                      0½€øÿÿ                                                             B·    ˜'çL    ˆð                                                      ~€øÿÿ        ð                                                      í      «ålM    àð                                                      ÀŒ€øÿÿ                                                              Ûé          Á[J    0ñ                                                      €€øÿÿ        p                                                      ë6      Ê[J    €ñ                                                        `€øÿÿ        Р                                                     êï      ‘P    àñ                                                      Ð`€øÿÿ        à                                                      o>    ‡Å[J    0ò                                                      °a€øÿÿ        P                                                    Ǐ    ‹Å[J    ˆò                                                        d€øÿÿ                                                              ¾œ    ?Å[J    àò                                                        e€øÿÿ                                                              ¬ÿ      bÎ[J    8ó                                                      e€øÿÿ                                                              Õt      bÎ[J    ó                                                        f€øÿÿ                                                              Í«      cÎ[J    èó                                                        @€øÿÿ        °                                                      &q      Á[J    8ô                                                      °@€øÿÿ                                                            íš    Á[J    ˆô                                                        3€øÿÿ                                                              ²ˆ    2"çL    Øô                                                      @5€øÿÿ        Р                                                     Ub    >"çL    (õ                                                      6€øÿÿ                                                              I    >šM    €õ                                                      Ѐøÿÿ        P                                                    4    †"çL    Øõ
€øÿÿ                                                            ès    "úN    (ö                                                      °€øÿÿ                                                              {±      ¶Ì[J    €ö                                                      @€øÿÿ        `                                                    Ï
    b¨çL    Øö                                                       €øÿÿ        `                                                    ܧ    :Ì[J    0÷                                                        €øÿÿ        ð                                                      h    ¶Ì[J    ˆ÷                                                      ð€øÿÿ        Р                                                   "Ô    ¨Ê[J    à÷                                                      À€øÿÿ        0                                                    AQ    \·.M    @ø                                                      ð€øÿÿ        °                                                    Ì|    t¨çL    ˜ø                                                        €øÿÿ        @                                                    ž    «çL    ðø                                                      ÀÀ€øÿÿ                                                            o×    —"çL    Hù                                                      ÐÅ€øÿÿ        À                                                      Õ>    ^Á[J     ù                                                      Æ€øÿÿ        °                                                      b¦      e ÞG    èù                                                      @Ç€øÿÿ        °                                                      tô      ¾Ã[J    @ú                                                      ðÇ€øÿÿ        ð                                                      ?_    .Å[J    ˜ú                                                      àÈ€øÿÿ        à                                                    GÖ    G"çL    èú                                                      ÀÊ€øÿÿ                                                            g•    ßÄ[J    @û                                                      ÐË€øÿÿ                                                              ¤    sa P    ˜û                                                      °ã€øÿÿ          ;                                                    ;    ¢uL    ðû                                                        à€øÿÿ        `                                                    -Í    F¨çL    Hü                                                      ÐЀøÿÿ        `                                                    ìô      ýÀ[J     ü                                                      @#€øÿÿ        @Ï                                                    FÍ    ™0kP    øü                                                      €ò€øÿÿ        P                                                      pz      _8×M    Pý                                                      `H€øÿÿ        @                                                    H©    ú™çL    ¨ý                                                       W€øÿÿ        `                                                    ‰z    Á™çL    þ                                                        \€øÿÿ        Р                                                     ˆ·      ÿ ŒM    Xþ                                                        @€øÿÿ        `                                                    pi     ŒM    °þ                                                      `E€øÿÿ                                                            YÞ      ŒM    ÿ                                                      Ð\€øÿÿ        @                                                    «¿    ^¦çL    `ÿ                                                      Ðò€øÿÿ        à                                                     æ     I‰P    ¸ÿ                                                      _€øÿÿ        À                                                      /<    ¡Ê[J                                                           pF€øÿÿ        Р                                                   1¤    ¨Ê[J    h                                                       °þ€øÿÿ        l                                                      c‰      áâ¢O    È                                                       0Ò€øÿÿ        @                                                    Ýæ    ¼ŒAL                                                            €øÿÿ                                                              ;˜      í£çL    €                                                      !€øÿÿ        €Î                                                      "    7À5F    Ø                                                      pÖ€øÿÿ        `                                                    ¾'    ðÌ[J    0                                                      Ð×€øÿÿ        @                                                    £Ì    r¨çL    ˆ                                                      ÿ€øÿÿ        À                                                      êc      ØÌ[J    à                                                      Ú€øÿÿ        ð                                                    »    p¨çL    8                                                      Ý€øÿÿ        °                                                      š    éÌ[J                                                          @€øÿÿ                                                            ËQ    o¨çL    è                                                      P€øÿÿ                                                             K'    ñÌ[J    @                                                      `â€øÿÿ        °                                                      ×¥      96I    ˜                                                      °€øÿÿ        °                                                      :l      á·¤L    ð                                                      `€øÿÿ        €                                                      7      Ì[J    P                                                      <€øÿÿ                                                            2]    e¦çL    ¨                                                      ã€øÿÿ        €€                                                      iÖ      ùË[J                                                          °Þ€øÿÿ        ð                                                      Å´    Á[J    X                                                       =€øÿÿ        ð                                                      Þå      Á[J    °                                                      @H€øÿÿ        €                                                      N"      'Ê[J                                                          Àd€øÿÿ        0                                                    ˆU    ó£çL    X                                                      ðh€øÿÿ                                                              ëÒ      =°J    °                                                      ði€øÿÿ                                                              X¯    •¦çL                                                          k€øÿÿ                                                             q"    y~÷K    h                                                      °l€øÿÿ                                                             1O     ŒM    À                                                      Pr€øÿÿ        P                                                    ("    d¨çL                                                               s€øÿÿ        Р                                                     -      "Ê[J    p                                                          pt€øÿÿ        à                                                      aÕ      õ£çL    È                                                          p     €øÿÿ        º.                                                    G}/    U¬\N
                                                      0/    €øÿÿ        Р                                                   Pz    Ì[J    x
                                                      3    €øÿÿ                                                              n-    åØ[J    È
                                                      5    €øÿÿ        R                                                      '¯      "Ê[J                                                          €5    €øÿÿ        Р                                                   ™³
ŒM    x                                                       P7    €øÿÿ                                                              WR      û ŒM    È                                                       p7    €øÿÿ        à                                                      '    e¦çL                                                          P8    €øÿÿ        €*                                                      }*    <UêJ    x                                                       €8    €øÿÿ        °                                                    Ub    ü¦yM    Ð                                                       0:    €øÿÿ        à                                                      Çx    ½Ê[J    (
                                                      ;    €øÿÿ        À                                                      PÞ      Á[J    ˆ
                                                      Ð;    €øÿÿ                                                              »e      Á[J    è
                                                      `<    €øÿÿ        0                                                    ê
    Á[J    H                                                       `ùÿÿ        `1                                                    ÷¸0    Æì®P                                                          =    €øÿÿ        À                                                      ŽA    tÅ[J    è                                                      P>    €øÿÿ        à                                                      ¿'      ŒÅ[J    @                                                      Y `ùÿÿ                                                                               ˆ                                                      m `ùÿÿ        p                                                    ðÔ    FÅçL    È                                                       `ùÿÿ                                                            -O    oÞÍP                                                          Pu€øÿÿ        0                                                    ñ{    •Â[J    h                                                      €w€øÿÿ        P                                                        'Ì[J    À                                                      Ðx€øÿÿ        0                                                    U{    ;Ì[J                                                          ~€øÿÿ        0                                                    -Ô    à§çL    p                                                      `€øÿÿ        €                                                    ke    'Ì[J    È                                                      ‡    €øÿÿ                                                             îV     Î"çL                                                          °"    €øÿÿ        à                                                    8-    ("dM    p                                                      •    €øÿÿ        €                                                    nÇ    yÌ[J    È                                                      —    €øÿÿ        Р                                                   %    &‚·M                                                          à™    €øÿÿ        à                                                    Ä    ÁN    x                                                      €    €øÿÿ        @                                                    ½Ø    遷M    Р                                                     @‚    €øÿÿ        °                                                          ¹pSM    0                                                      ð‚    €øÿÿ                                                            Ù¬    ȶ6P                                                          ðå €øÿÿ        `
                                                    É·
    ßØ[J    è                                                      Pð €øÿÿ        °                                                      @     .E    @                                                      ñ €øÿÿ                                                            Ÿ@    ÿ*ºM    ˜                                                      ô €øÿÿ                                                                      ¾blP    ð                                                      0õ €øÿÿ        °                                                    C<    Û¯ßM    P                                                      à÷ €øÿÿ                                                            Ê
+ºM                                                           °€øÿÿ        €                                                        9È    +ºM    ð                                                      €øÿÿ                                                            b    åªP    H                                                        €øÿÿ        `                                                    ðe    ¾ªP                                                           `€øÿÿ                                                            "    z^J    ø                                                      p
€øÿÿ        °                                                      *h      åÌ[J    !  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ n t o s k r n l . e x e    \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ h a l . d l l      \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ k d c o m . d l l        .  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ m c u p d a t e _ G e n u i n e I n t e l . d l l          \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ P S H E D . d l l          \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ C L F S . S Y S    \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ C I . d l l      )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ W d f 0 1 0 0 0 . s y s  '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ W D F L D R . S Y S      %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ s p t d . s y s  '  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ W M I L I B . S Y S      )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ S C S I P O R T . S Y S  %  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ A C P I . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ m s i s a d r v . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ v d r v r o o t . s y s  $  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ p c i . s y s    (  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ p a r t m g r . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ v o l m g r . s y s      (  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ v o l m g r x . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ p c i i d e . s y s      (  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ P C I I D E X . S Y S    )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ m o u n t m g r . s y s  &  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ a t a p i . s y s        (  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ a t a p o r t . S Y S    (  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ a m d x a t a . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ f l t m g r . s y s      )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ f i l e i n f o . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ M p F i l t e r . s y s  %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ N t f s . s y s  &  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ m s r p c . s y s        '  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ k s e c d d . s y s      $  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ c n g . s y s    $  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ p c w . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ F s _ R e c . s y s      %  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ n d i s . s y s  &  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ N E T I O . S Y S        (  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ k s e c p k g . s y s    &  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ t c p i p . s y s        )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ f w p k c l n t . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ s c m n d i s p . s y s  (  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ v o l s n a p . s y s    &  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ s p l d r . s y s        )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ r d y b o o s t . s y s  $  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ m u p . s y s    )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ h w p o l i c y . s y s  '  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ f v e v o l . s y s      %  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ d i s k . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ C L A S S P N P . S Y S  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ a v g r k x 6 4 . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ A V G I D S E H . S y s  &  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ c d r o m . s y s        )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ a v g m f x 6 4 . s y s  %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ N u l l . S Y S  %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ B e e p . S Y S  ,  \ ? ? \ C : \ W i n d o w s \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ a v g t p x 6 4 . s y s    $  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ v g a . s y s    )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ V I D E O P R T . S Y S  )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ w a t c h d o g . s y s  '  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ R D P C D D . s y s      )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ r d p e n c d d . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ r d p r e f m p . s y s  %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ M s f s . S Y S  %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ N p f s . S Y S  $  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ t d x . s y s    $  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ T D I . S Y S    (  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ a v g t d i a . s y s    &  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ n e t b t . s y s        $  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ a f d . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ w f p l w f . s y s      &  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ p a c e r . s y s        )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ v w i f i f l t . s y s  (  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ n e t b i o s . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ s e r i a l . s y s      ,  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ d t s o f t b u s 0 1 . s y s    '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ w a n a r p . s y s      '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ t e r m d d . s y s      &  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ r d b s s . s y s        )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ n s i p r o x y . s y s    \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ c k l d r v . s y s      )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ m s s m b i o s . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ d r i v e r s \ d i s c a c h e . s y s  %  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ d f s c . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ b l b d r i v e . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ a v g l d x 6 4 . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ S y s t e m 3 2 \ D r i v e r s \ a p p d r v 0 1 . s y s  '  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ t u n n e l . s y s      )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ i n t e l p p m . s y s  )  \ S y s t e m R o o t \ s y s t e m 3 2 \ D R I V E R S \ n v l d d m k m . s y s  )  \
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2013 - 15:59 #1
Alt det der siger mig ikke et dyt, men jeg kan fortælle dig, hvad det drejer sig om. En exe fil får altid tildelt en åbningmulighed i forhold til andre filer, som sættes til at åbne. Flere filer kan altså ikke åbne samtidig. IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL betyder så, at mere end 1 fil har fået tildelt det samme åbnings tal og så at sige "braser ind i hinanden" Problemløsningen går så på at finde ud af, hvilke to programmer. som har fået tildelt samme IRQL. Det nemmeste er selvfølgelig hvis man for nylig har installeret noget nyt, og så prøve at afinstallere det. Men ellers kommer der forhåbenlig en bruger til, som ved mere, om det spørgsmål, end jeg.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. februar 2013 - 16:10 #2
Synes da ellers det er en god forklaring ;-)

Har du tjekket i din logbog om der er programmer her der melder fejl?