Avatar billede niller21 Nybegynder
12. februar 2013 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Dedi server skal jeg vælge? [Dansk hosting?]

Hej alle sammen.

Mit navn er Nicolai og jeg er som i nok kan se ny. Lige pt har jeg en dedi server hos gamingdeluxe som jeg bruger til at hoste en hjemmeside og et par gameservers. Jeg vil meget gerne flyyte min server til en dansk host. Tror i måske det er muligt?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. februar 2013 - 16:56 #1
Selvfølgelig er det muligt.

Der er bare mange danske serverhostere, som har meget fokus på trafik afregning da det koster mere i dk end det gør i udlandet.
Avatar billede niller21 Nybegynder
12. februar 2013 - 17:05 #2
Hva vil det sige? Skal jeg så betale for at folk skal betale for at de kan join?
Avatar billede KHHP Juniormester
12. februar 2013 - 17:10 #3
Det betyder at du køber en løsning i Danmark og så skal du vælge hvor meget trafik du har pr. måned. Du betaler for den trafik og hvis du overskrider denne grænse, så er det ligesom med taletidskort til mobiltelefoner. Når grænsen er nået, koster det enten ekstra, eller der lukkes for adgang indtil næste måned.
Avatar billede niller21 Nybegynder
12. februar 2013 - 17:14 #4
Hvordan kan jeg give dig point?
Avatar billede KHHP Juniormester
12. februar 2013 - 17:21 #5
Du skal bede om svar fra den bruger der har besvaret dit spørgsmål bedst.

Når du så vil give point, så vælger du fluebentet ud for det indlæg bruger har lagt som svar. Dette er gult i højre side af den grå bar. Sæt hak i boksen og vælg afgiv point nederst.
Hvis der er flere personer der har givet dig brugbar information, så beder du begge bruger om at lægge svar.
Der findes brugere herinde, som ikke gider det med pointsystemet og de vil så bede dig selv lægge et svar og acceptere dette. Er dette tilfældet, så  kan du markere dit eget svar som accepteret.

Lige en ting til. Når du svarer herinde, så vælg altid "Kommentar" i stedet for "Svar (reserveret til pointgivning)"
Avatar billede techboy992 Praktikant
08. april 2013 - 15:37 #6
Hvis du leder efter en server med dansk support kan du kontakt http://www.techhost24.com, servers er ganske vist i udlandet men med stolthed kan vi tilbyde dansk support, og ligenu har vi tilbud paa servers, uden oprettelses gebyrer