Avatar billede fonzie83 Nybegynder
11. februar 2013 - 09:12 Der er 1 kommentar

Boot

Har været nødsaget til at installere xp på min bærbare, da den blev for sløv med Windows 7  (Ældre Acer). Da jeg har været i biosen for at ændre opsætningen, så den starter op med disk drevet. Bliver der spurgt efter en kode, for at ændre i biosen.... Har ikke valgt nogen kode, og kan derfor heller ikke komme i biosen og ændre. Mit spørgsmål lyder derfor: Er der "Standard kode" man kan bruge?
Har ikke selv valgt pludselig at skal skrive en kode... Har gjort dette før uden problemer.
På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2013 - 11:57 #1
du kan typisk nulstille bios ved at flytte på en lille switch eller mere drastisk ved at tage det lille batteri på motherboardet af.
Du finder data om det på acers hjemmeside under support om din model.