Avatar billede esparanza Nybegynder
06. februar 2013 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omdirigere et program gennem en anden port

Hej Eksperter!
Jeg er lige nu værnepligtig i Beredskabsstyrelsen midtjylland, mægtig fedt!
Men problemet er det at vi er nogen gutter der gerne vil game lidt spil i fritiden her oppe og de har lukket for port 80.
Der er ingen mulighed for at vi kan få den åbnet, så vi tænkte på om der måske var mulighed for at omdirigere trafikken gennem en anden port?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. februar 2013 - 09:14 #1
Der er nok en grund til at de har gjort som de har gjort ;o) Kan forestille mig i er på et netværk, hvor de ikke vil have uvedkommende ind pga militær hemmeligheder osv.
Avatar billede esparanza Nybegynder
07. februar 2013 - 16:34 #2
Hmm ja det har du ret i, men vi har snakket med net-admin på stedet og har vi mulighed for at tvinge spillene gennem andre porte er det helt ok.
Avatar billede hea_dk Nybegynder
08. februar 2013 - 15:11 #3
hey jeg ved ikke om det kan hjælpe dig men du søger en tunnel af en art og der er mange muligheder vis man googler lidt

der er nok mange på det her forum der har mere forstand på det end mig
Avatar billede sup3rior Nybegynder
11. februar 2013 - 14:54 #4
I bruger bare en VPN tjeneste, så bliver trafikken sendt over en anden port udover forsvarets firewall

https://www.anonine.com/en er en mulighed...