Avatar billede car11 Nybegynder
02. februar 2013 - 15:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 8 Vista reagere ikke

Mit Internet Explorer 8 til Vista reagere ikke. Browseren åbner,
men så sker der ikke yderligere. der skabes ingen forbindelse og andre funktioner som internet indstillinger etc. reagere heller ikke. Google Chrome derimod fungere upåklagelig.

Efter jeg nu har sat Chrome til at være standard browser. vil explorer slet ikke åbne, men derimod åbnes en fil overførsel fra google chrome, hvor den beder ,ig om at gemme et Google Chrome HTML dokument. Det sker hvergang jeg forsøger at åbne explorer. Hjælp jeg har brug for explorer til et fjern system og kan ikke nøjes med chrome !!!!

Jeg har også forsøgt at installere explorer 9, men det kan jeg ikke få til at fungere.

hjælp.
02. februar 2013 - 19:52 #1
...Jeg har også forsøgt at installere explorer 9, men det kan jeg ikke få til at fungere. ... ??? Hvad sker der da ?

---

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Evt. ->

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
02. februar 2013 - 19:53 #2
Avatar billede car11 Nybegynder
02. februar 2013 - 21:52 #3
CCleaner løser ikke problemet!

Opdatere til Explorer 9 via Windows Update, mislykkedes, der gives ikke nogen grund hertil, blot at det ikke lykkedes.

Ja det er sket pludselig, jeg har forsøgt med systemgendannelse, men kan ikke komme lang nok tilbage. Så det er heller ikke mulighed.

Hjælp
02. februar 2013 - 22:19 #4
Avatar billede car11 Nybegynder
25. februar 2013 - 20:30 #5
har opgraderet til windows 8, explorer 10, virker fint nu.