Avatar billede Zenotax Nybegynder
28. januar 2013 - 17:51 Der er 2 kommentarer

Downloade en E-book

Jeg har fåeten Outlok mail med en vedhæftet fil/e-book.
Når jeg prøver at downloade går systemet ned efter kort tid.
Forlage hvorfra jeg har har fået bogen " Bomben i Bogen" skriver:
citat
Bor du et sted med dårlig forbindelse, kan det være en forklaring på, at du går i stå.
Du kan prøve at søge på nettet efter "download manager", og hente et af disse programmer.
Det fås gratis, og det håndterer downloads sådan, at hvis du går i stå midt i et download, vil programmet,
næste gang du prøver, fortsætte der hvor den gik i stå sidst.
Citat slut.
Har dowloaded "Free Download Manager2.
Men jeg kan ikke greje hvordan jeg skal bære mig ad !?
Avatar billede jensenjs Juniormester
28. januar 2013 - 18:06 #1
Nu har jeg ikke prøvet lige det, men jeg ved det er et anerkendt program.

Normalt vil en downloadmanager starte når du klikke på et download link.
Andre muligheder er at højreklikke på linket og vælge hent med downloadmanager.

Du kan prøve at se om de muligheder er der.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2013 - 21:01 #2
Download manager kører med Bittorent http://da.wikipedia.org/wiki/BitTorrent
Jeg kan ikke se nødvendigheden af at bruge den. IE, Firefox og google skulle da sagtens hive den smule fil ned.
Og når systemet går helt ned, er der da noget galt et sted.