Avatar billede stevekrist Nybegynder
27. januar 2013 - 00:32 Der er 7 kommentarer

Søger financiel hjælp til min studio

Hey,
jeg hdder Steve og jeg er film Editor og jeg har min egne Studio med navn: Dizzmic-films, men jeg har stadig ikke noget udstyr
jeg søger financiel hjælp så jeg kan starte med min studio.
Jeg betaler tilbage (hele beløbet + med 10% extra - this is my offer).

med venlig hilsen,
Steve kristensen
director: Dizzmic-films
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2013 - 01:05 #1
Den slags transaktioner er da vist ikke lovlige.
Men så ka du jo prøve Statens kunstfond. Fortæl dem at du er en talentfuld director for et film studie, som vil lave en meget kunstnerisk film, om en fidusmager, som prøver at fuppe folk på nettet. Men at du bare står og mangler det hele, altså lige bortset fra navnet Dizzmic-films *G*
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. januar 2013 - 01:12 #2
Som (u)mulig kommende investor vil jeg heller overveje et andet tilbud.
Hvorfor nøjes med 10% (af intet) når man kan få 30%. ;-)
http://www.eksperten.dk/spm/969680#reply_7986300

Skal du ha nogen til at tro på ideen, så må du vist fremlægge den en hel del bedre.
Avatar billede stevekrist Nybegynder
27. januar 2013 - 01:16 #3
selvfølge prøver jeg ikke fende støtte gennem den her forum.
Jeg vil bare ved hvor jeg kan finde støtte/financiel hjælp.
om der er noget her der kan fortæl hvor jeg kan finde støtte.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. januar 2013 - 03:03 #4
Da det ikke er støtte til at lave filmen, men til indkøb af udstyr, så vil jeg mene din bank er det rigtige sted at du henvender dig.

Det du taler om er jo helt banalt et firma som mangler penge til indkøb af produktionsudstyr.

Om det er et studio der mangler produktionsudstyr eller en møbelfabrik, gør ikke den store forskel.

Banken tager omkring dine omtalte 10% i rente, forudsat at du kan stille den nødvendige sikkerhed.
Ingen seriøs investor vil gå ind i det med en udsigt til 10%... uden sikkerhed.
Avatar billede jjam Juniormester
27. januar 2013 - 08:47 #5
Avatar billede fxj Juniormester
28. januar 2013 - 18:09 #6
Avatar billede MTHBILISIM Nybegynder
18. februar 2014 - 16:36 #7
God dag,
Venligst kontakt med mig.
Vi har seriøse investorer projekterne Gunstige betingelser finansiering. Med venlig hilsen
MTH.bilisim @ web.de
Constantin Yilmaz