Avatar billede Gingine Nybegynder
21. januar 2013 - 16:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om hvordan man kommer ind på sin profil...

Hvordan kommer man ind på sin profil, når det password man bruger ikke bliver godtaget, og når man så beder om at få det på en mail, kommer der ALDRIG en mail????

Med venlig hilsen
Gingine
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 17:22 #1
Ved ikke om du har prøvet at kontakte lars?
http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2013 - 17:56 #2
Hvis du har yahoo, så prøv at kikke under SPAM. Af grunde jeg ikke kender, kan yahoo sagtens finde på at smide der der.
Avatar billede Gingine Nybegynder
21. januar 2013 - 18:11 #3
Nedenstående mail blev sendt 27.11.2012:

"Jeg har i en del år lagt spørgsmål ind på Eksperten.dk og fået løsninger på de fleste ting.
Nu har jeg problemet, at jeg ikke kan komme ind på min side hos Eksperten.dk og ikke har kunne det i flere måneder.

Man kan så gå ind under glemt kode og angive sin mail, hvorefter der så skulle sendes en ny kode til ens mail-adresse. Desværre kommer der aldrig en mail til mig med en kode.....

Jeres mailrobot noreply@idg.dk bliver ved med at komme med mails til min mailadresse om mine åbne spørgsmål på Eksperten.dk, som jeg gerne vil lukke, idet jeg efterfølgende har fundet løsningen andre steder. Men jeg kan jo ikke komme ind på min side - jeg håber du kan hjælpe mig, så jeg kan komme ind på min sede og få slettet de spørgsmål, jeg har fået løsning på i mellemtiden.

Jeg ringede til idg og fik en mailadresse i idg's reception på p.jensen@idg.dk, som skulle være den der havde med det at gøre, men jeg fik aldrig svar på den mail (med ovenstående indhold), som jeg sendte."

Hvad kan der ellers gøres????
Avatar billede vejmand Juniormester
21. januar 2013 - 18:26 #4
Som 220661 foreslår, prøv at kontakte Lars: http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk

Beskriv dit problem, herunder hvilket brugernavn det er du ikke kan komme ind på.
Jeg tror bestemt han kan hjælpe dig.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 18:32 #5
Da spørgsmål vedr Eksperten af princip er gratis, så lægger du selv et svar når du har fået en løsning du kan bruge og acceptere dette svar.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Gingine Nybegynder
05. februar 2013 - 15:46 #6
Det lader ikke til, at jeg kan få svar på dette spørgsmål, så jeg lukker det....