Avatar billede bmj Nybegynder
13. januar 2000 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinNT Mail System

Hejsa

Jeg er ved at købe en Windows NT Server
Den skal bruge som Net Server. til hjemmesider

Men hvor kan man købe et billigt mail server system til ca. 500-1000 kr. ?
Eller downloade gratis ?

Den skal kunne klare en masse pop 3 mail konti.

Og jeg skal også bruge et FTP program til at folk som køber web plads hos mig kan uploade deres side.

Hjælp :-)

Med venlig hilsen
  Brian Jørgensen
Avatar billede splendid Nybegynder
13. januar 2000 - 13:25 #1
Hvis du har NT-server på, hvad er så dit problem????
IIS er mere eller mindre gratis,da de bliver nødt til pga Linux.
Prøv lige at undersøge den mulighed der ligger her - så er der både for og imod IIS kontra andre produkter, men generalt køre en IIS godt.
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
13. januar 2000 - 13:46 #2
Af ftp server kan Vermillion FTP varmest anbefales...Den er hammerende solid og stabil.

Prøv evt. at kigge på www.sugarsoft.dk
De har lavet en okay mailserver.
Avatar billede codpiece Nybegynder
13. januar 2000 - 16:36 #3
splendid > IIS har da ikke POP3?

//codpiece
Avatar billede one Nybegynder
16. januar 2000 - 07:02 #4
nææ  IMail 6  det er en kvali mailserver (:

i skulle hostes hos  ABusiness.dk alle sammen (; hvis i er smarte (: den er oppe om ca 2 dage (: DK*S billigst garenteret.

Andreas
Host-Master