Avatar billede graf Nybegynder
19. januar 2013 - 02:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Import af mails og kontaktpersoner i Outlook 2007

Jeg vil gerne importere mine mails og kontaktpersoner fra min gamle harddisk til installeret Outlook 2007 på mit nye SSD drev.
Har eksporteret til en .pst fil, men Outlook vil ikke importere den?
OS er Windows 7.
Har I gæve mennesker nogle idéer?
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. januar 2013 - 08:29 #1
Gør du så lige som i http://www.eksperten.dk/spm/933792
spørger i Office outlook 2007 og påstår at det blev løst med Outlook Express?:-(
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. januar 2013 - 08:39 #2
Hvad sker der helt præcist når du forsøger, og hvordan gør du, skridt for skridt?
/ptj_11
Avatar billede graf Nybegynder
20. januar 2013 - 10:07 #3
Jamen jeg har eksporteret en .pst fil fra min gamle Outlook. Den har jeg så i den nye Outlook prøvet at importere via FILER->IMPORTER/EKSPORTER->IMPORTER FRA ANDEN FIL->IMPORTER .PST. der sker blot det, at jeg herefter får en fejlmeddelelse. pst filen er lagt på mit nye skrivebord i øvrigt.
Kun du ikke bare give mig "opskriften" på den rigtige import?
.pst filen fejler ikke noget, jeg har f.eks prøvet at slette en mail, for så, med held, at importere den igen. Det virker fint på den "gamle Outlook".
Jeg er gået fra pop3 til imap i øvrigt. På den nye Outlook er således imap valgt.
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. januar 2013 - 20:56 #4
Hvad indeholder den fejlmeddelelse, som du får?
Metoden du har anvendt, er der ikke nogen fejl ved.
/ptj_11
Avatar billede graf Nybegynder
21. januar 2013 - 02:51 #5
Hej /ptj_11

Jeg ved sgu' ikke rigtig hvad der er sket, men efter installation af windows 7 servicepack 1 virker importen pludselig.
Jeg har fået alle mine mails og kontaktpersoner importeret nu, men smid et svar, så giver jeg points for ulejligheden.

Venligst Graf
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. januar 2013 - 04:20 #6
Nej, det synes jeg ikke, jeg vil.
Jeg har ikke bidraget med noget, der kunne løse/forklare dit problem.
Gem du hellere dine points, til du får brug fro dem til noget andet.
Der er tilsyneladende mere og jord, end vi almindeligt dødelige åbentbart skal kunne forstå.
/ptj_11
Avatar billede graf Nybegynder
21. januar 2013 - 09:56 #7
I så fald lukker jeg spørgsmålet, men tak for interessen :)