Avatar billede uploaderen Nybegynder
11. august 2001 - 22:34 Der er 9 kommentarer

Upload af Frontpage-side til subnet.dk

Jeg har et lille problem.

Jeg har lavet en side i Frontpage 2000, og jeg vil gerne have den uploadet til min side på flashfilm.subnet.dk. Men når jeg har uploadet siden til FileManager, kan jeg ikke komme videre!

Hvordan gør jeg? Hvordan får jeg min forside fra F2000 ind på forsiden på www.flashfilm.subnet.dk ?
Avatar billede jefa Nybegynder
11. august 2001 - 22:39 #1
er det ikke noget med at startsiden på subnet hedder index.html!
Avatar billede slinky Nybegynder
11. august 2001 - 23:50 #2
startsiden på subnet skal hede default.html

//slinky
Avatar billede slinky Nybegynder
11. august 2001 - 23:50 #3
skulle have været et svar

//slinky
Avatar billede proboss Nybegynder
12. august 2001 - 01:12 #4
Din Forside skal enten heddde
Index.htm eller index.asp
default.htm eller default.asp

jeg vil tro det er index.htm

//proboss
Avatar billede vindermartin Nybegynder
20. august 2001 - 23:00 #5
bare husk du ikke skal kalde den .asp. husk nu det er subnet. har selv brugt subnet en enkel gang inden jeg fandt alternativer til whitehat og det hele virkede med index.htm/l men jeg mener også du kan bruge default.

PS: Husk at slette den forside subnet allerede har.

PPS: Du har da allerede en forside. Du kan jo se hvad den hedder også bruge den
Avatar billede brahma Nybegynder
07. september 2001 - 18:41 #6
Det er default.htm man skal bruge.
Avatar billede phize Nybegynder
09. september 2001 - 15:51 #7
Lav din forside om til index.htm så skulle den gerne starte op i den fil du valgte som skulle hedde index.htm

Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 11:10 #8
du gemmer din fp2k side som index.htm og uploader den.
Men jeg vil ikke anbefale subnet som site til flash film da deres begrænsning for fil størelse er ret lille, så det kan kun blive nogle bitte bitte små animationer
proboss: der er ikke asp på subnet (:
Avatar billede brahma Nybegynder
14. september 2001 - 22:30 #9
Det kommer an på hvornår du er oprettet. Hvis du er oprettet før den 1. april (?) skal du bruge default.htm, men hvis du er oprettet efter kan du bruge både default.htm og index.htm...