Avatar billede jeyztar Nybegynder
16. januar 2013 - 13:50 Der er 2 kommentarer

Trådløst internet begyndt at svigte

Hej derude..
Jeg står med et problem med det trådløse netværk på min Acer Aspire 4830tg.

Jeg har haft computeren nu i ca. 6 måneder uden nogen form for problemer
men her for nogle dage siden når jeg tændte min computer for at sidde og spille med drengene fik jeg nogle enorme lagg spikes og endda mistede nettet helt..

Så mit problem er:
Jeg kan sidde og spille ca. 15 min. uden problemer og så begynder min forbindelse at svigte og min MS/ping når jeg sidder og spille svinger fra 5-900 hvor hele nettet faktisk ryger, og så kommer det tilbage ca. 1-2min og så ryger det igen.

Samtidig når jeg skal downloade noget kan jeg kun hente med en speed på 128kb - 400kb selvom nettet her på adressen er 20/5mb.

Skal lige siges min kærestes HP computer her i samme hjem ingen problemer har og trækker helt fint på nettet..

Jeg har prøvet at geninstallere hele min computeren for at gendanne den da den jo har virket i 6 måneder, men problemet har jeg stadig..

Har også prøvet at tage min computer med hjem til venner som har 100mb og problemet er stadig vedstående..

Det skal lige siges at så snart jeg sætter netkabel i køre nettet perfekt og jeg spiller med 5ms/ping og downloader med full speed...

Håber der nogen som kan hjælpe..
Avatar billede Blandy Praktikant
16. januar 2013 - 14:24 #1
nyeste driver til dit netkort?
Avatar billede jeyztar Nybegynder
16. januar 2013 - 14:28 #2
Er også hentet og prøvet :/