Avatar billede Brix9260 Nybegynder
14. januar 2013 - 15:54 Der er 2 kommentarer

GPU

Jeg kan ikke finde ud af om
Gigabyte GV N66TOC-3GD - Grafikkort - GF GTX 660 Ti - 3 GB GDDR5
kan sættes i GA-Z68AP-D3 (Socket 1155) lige meget hvor meget jeg kigger på google kan jeg ikke finde svaret..
Avatar billede Blandy Praktikant
14. januar 2013 - 16:01 #1
Det kan den godt. Dog kører det bundkort du nævner kun med pci express 2.0, hvor grafikkortet understøtter 3.0.

Men grafikkortet er bagudkompatiblet. Har selv gjort samme med et gtx660 kort. 2.0 kan stadig endnu følge med de nuværende middle range grafikkort-
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2013 - 16:12 #2
husk at tjekke længden på kortet at det i det hele taget kan side i kabinettet

det kommer an på hvordan dit kabinet er samlet
der kan sidde en kasse bagtil hvor man kan sætte harddiske i og den kan være i vejen på nogle bundkort

m.v.h