Avatar billede don_q Nybegynder
13. januar 2013 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Forbind til audio out og bluetooth på samme tid.

Hej Eksperter,

Jeg har min computer koblet til anlægget, men har også en bluetooth speaker i køkkenet jeg gerne vil spille på (på samme tid).

Det har jeg lidt problemer med. Jeg kan kun spille på en "kanal" ad gangen: https://www.dropbox.com/s/jwkto0saamppr37/bluetooth%20duo.png

Enten "Realtek" eller "Bluetooth". Hvordan slutter man dem begge til på én gang? Og er det muligt?

På forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. januar 2013 - 21:07 #1
Hej.

  Mig bekendt KAN du kun afspille til en device. Default betyder kun den, der som udgangspunkt vælges, og at der kan skiftes til de andre output-enheder.

De bedste hilsner
Avatar billede don_q Nybegynder
14. januar 2013 - 08:48 #2
Det virker da godt nok underligt. Mener jeg kunne på Windows xp...

Der må da være et program derude der kan lave et lille trick? :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. januar 2013 - 14:22 #3
Muligt - jeg kender ikke til det og mener bestemt, at Windows opfører sig sådan pr. design, så det vil jo nok være noget hakkelse at forsøge at bøje den i en anden retning.