Avatar billede gunga Nybegynder
11. januar 2013 - 14:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win XP SP3 - problem med IPhone Update

Hej,

Skulle opdatere min iPhone som jeg plejer, satte usb stikket i min pc, men fik pludselig problemer med min firewall Online armour, og fik BSOD. Så nu kan jeg ikke starte min pc ordentligt og får en besked: "svchost.exe programfejl - hukommelsen kunne ikke read".

Nu kan jeg godt få startet min pc, men i joblisten er den meget lang tid om at indlæse processerne og nu kan jeg heller ikke komme på nettet. Den opfører sig meget underligt.

Jeg har før opdateret både min iPhone og min iPad uden problemer.

Er det en hardware fejl, eller hvad mener I?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. januar 2013 - 14:35 #1
Det ved jeg ikke.
Har du forsøgt at systemgendanne til før det skete?
Avatar billede gunga Nybegynder
11. januar 2013 - 15:24 #3
Hej,

Det hjalp med gendannelse men jeg har stadig problemer med at opdatere min iphone. Når jeg trykker på hent og opdater får jeg BSOD og genstart.

Kender I noget til det eller er det et nyt spørgsmål?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2013 - 09:01 #4
Hvad hjalp med en gendannelse, og hvorfor bad du ikke om et svar?
Avatar billede gunga Nybegynder
26. januar 2013 - 11:17 #5
Kender ikke lige reglerne herinde, så jeg vil gerne give point til dig, da det hjalp med en gendannelse.

Hvad gør jeg?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2013 - 12:24 #6
Du opretter et spørgsmål i samme kategori med henvisning til denne tråd her. I overskriften kan du skrive "point til 220661", og så som sagt lave en henvisningI denne tråd her laver du så også en henvisning til den nye tråd, så de hænger sammen begge veje.

Ellers er proceduren at når du har fået en brugbar hjælp så beder du om svar fra hjælperen, hvis denne har skrevet som kommentar.