Avatar billede kinn Nybegynder
09. januar 2013 - 14:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Standart profil og domæne

Hej

Jeg har lidt problemer med at oprette en standart profil i Win7 64 bit .

På XP kunne man kopier den perfekte profil til default mappen under profiles , det kan man ikke mere eller ????

Jeg har været i gang med sysprep men uden held da forskellige programmer ikke vil starte op blandt andet en ODBC database som efter sysprep ikke vil kører ...

Spørgsmål

1. Skal windows være i domæne når man installerer standart software
2. Hvordan kopier jeg profilen til deaful mappen ( Som man kunne i XP ,hvad er den nye måde )
3. skal jeg bruge noget bestemt software inden sysprep

Med andre ord hvem kan hjælpe mig igennem at lave en standart installation/profil med sysprep som virker ....
Avatar billede kinn Nybegynder
09. januar 2013 - 15:05 #1
Jeg har lige fundet denne så den bliver prøvet

http://support.microsoft.com/kb/973289/da
Avatar billede kinn Nybegynder
06. marts 2013 - 20:46 #2
Problem løst