Avatar billede dannyhare Nybegynder
05. januar 2013 - 20:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Photoshop med retina support

Hej alle.

Jeg har naturligvis en lovlig kopi af Photoshop CS6 og denne er opdateret til 13.0.3 alligevel har jeg bøvl med mine grafikfiler.

Er der nogen af jer som kan få det til at virke? - på min MacBook pro fungere det slet ikke, skal zoome 200% for den har den "rigtige" størelse, rigtigt irriterende, og slet ikke til at arbejde med.
Avatar billede larsen45 Juniormester
05. januar 2013 - 23:59 #1
Jeg ved at man med sit tastatur med windows computere meget simpelt kan bruge ctrl og + / - tegnet for at zoome ind og ud, prøv det på din macbook pc om det ikke også virker der.

Ellers skal du tjekke din skærm opløsning plus efterfølgende gå i indstillingerne, og tjekke om den har ændret standarderne til nået andet end de normalt er sat til, når du åbner selve programmet.
Avatar billede dannyhare Nybegynder
06. januar 2013 - 13:23 #2
Jeg er klar over hvordan man zoomer men det er jo ikke brugbart ikke at kunne se sin grafik ordenligt.

I øvrigt understøtter Photoshop til Windows ikke retina display. Der står intet om det i indstillinger eller andet
Avatar billede dannyhare Nybegynder
06. marts 2013 - 18:46 #3
Ikke noget brugbart svar fra andre medlemmer