Avatar billede Made-in-Denmark Nybegynder
05. januar 2013 - 13:55 Der er 5 kommentarer

Skifte tastatur på Macbook pro?

Hejsa,

Hvis man køber en Macbook Pro i udlandet? kan man så godt få tastaturet skiftet til Dansk på nogen måde? hos Apple i DK eller andre steder..
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 17:28 #1
Har ikke selv Macbook, men har fundet dette:
http://www.wikihow.com/Change-the-Keyboard-Language-of-a-Mac
Se video nederst.
Avatar billede Made-in-Denmark Nybegynder
05. januar 2013 - 23:14 #2
Det er jo bare hvordan man skifte sprog? ikke hvor man kan købe sig et tastatur.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2013 - 08:58 #3
Åhh ok der faldt tiøren.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2013 - 09:03 #4
Det findes i hvertfald, men som jeg har forstår det er det ikke kun den fysiske del der skal gøres. Der skal efterfølgende også rettes i brugerfladen på den.
Men jeg er ikke mac bruger, så har ikke erfaring med det:
http://www.welovemacs.com/dk9228350.html
Men kontakt Apple i Danmark og få en forklaring fra dem af.
Det havde jeg gjort i din situation.
Avatar billede thill Nybegynder
06. januar 2013 - 19:48 #5
Apple tilbyder desværre ikke udskiftning af selve tastaturet, de tilbyder kun udskiftning af hele Top Casen. Du skal nok regne med det koster fra 2.000,- at få lavet via et Apple godkendt værksted. Og jeg går ud fra du vil have det lavet på et Apple godkendt værksted for ikke, at miste garantien. Husk også, at når den købes i udlandet er den kun dækket af Apple's 1 årige garanti i Danmark. Den danske reklamationsret gælder kun ved køb i Danmark.