Avatar billede Martin-Wulff Nybegynder
05. januar 2013 - 13:24 Der er 1 kommentar

apple airport extreme og synology ds211j

Hejsa eksperter :).
Jeg har nu længe prøvet at søge rundt på google, åbne en masse porte på min airport extreme rooter, men lige meget hvad kan jeg bare ikke få nogen forbindelse ud til nettet fra den.

Er ikke selv særlig meget inde i hvordan det fungere, så håber der er nogen der ved noget mere om det end jeg gør? :)

Så altså, skal vide hvordan jeg laver alt det som EZ ville have gjort manuelt, da jeg er kommet frem til at EZ ikke kan bruges på en apple airport extreme?

Hilsen Martin.
Avatar billede Grumme100 Nybegynder
15. januar 2013 - 10:32 #1
Hej Martin-Wulff.

AirPort Extreme fungerer fint til EZ, så det skulle meget gerne virke.

Tjek eventuel denne side for Synology guides http://macweb.dk/index.php/guides/synology