Avatar billede Mainbrain Juniormester
30. december 2012 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Komplet www (html) side print/gem til tekst

Jeg har "fiflet" nu i nogen tid med at finde en løsning på hvordan jeg "oversætter"/converterer en komplet hj.side incl. links til en tekst fil (evt. pdf), for derefter at kunne printe den ud.
Siden findes selvfølgelig på internettet, men jeg har også hentet den ned.

Er der et program man kan gøre sådan med?

Det er denne her side jeg (eller rettere en ven af mig) gerne vil kunne printe ud, komplet med tilhørende links, så det giver en komplet manual.

http://docs.gimp.org/2.8/en/
Avatar billede serverin Praktikant
30. december 2012 - 23:35 #1
er det denne du søger?
http://docs.gimp.org/odftest/en.pdf
Avatar billede Mainbrain Juniormester
30. december 2012 - 23:48 #2
Takker mange gange Serverin.
Det ser godt nok ud til at denne er til ver 2.2 og ikke 2.8, men det må modtager ta til takke med... så meget kan der ikk være ændret i det...
Tusind tak!
Avatar billede Mainbrain Juniormester
30. december 2012 - 23:54 #3
Forresten...
Hvordan fandt du frem til den?
Jeg har søgt og søgt, uden held... og nu har jeg igen søgt ud fra dit link, først ved at forkorte til
h**p://docs.gimp.org/odftest
men den gik ikke
derefter til
h**p://docs.gimp.org
Men der fandt jeg ingen vej til pdf filen... hvordan kom du derind/dertil?
Avatar billede serverin Praktikant
31. december 2012 - 00:29 #4
GNU Image Manipulation Program pdf
på google :D
Avatar billede Mainbrain Juniormester
31. december 2012 - 00:33 #5
ohh...
Og jeg som prøvede alt inden for gimp manual pdf osv osv  :)
men ok.. takker for at du fandt frem til den  :D
Godt nytår herfra :)
Avatar billede serverin Praktikant
31. december 2012 - 00:36 #6
i lige måde :D