Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2012 - 11:15 #1
Nej.
Det er man nødt til at tage ud og høre på, for at tage stilling til.
Det ene link er kun aktive højttalere som jeg ser det. Det har du formodentligt bemærket.

Personligt, så har jeg handlet hifi gennem Hifiklubben de sidste 30 år, og har aldrig blevet skuffet. Har selv en NAD forstærker fra 1981 som stadig spiller glimrende, så havde jeg været i din situation, så havde jeg besøgt hifi klubben for at høre på de forskellige muligheder de kan levere.
Men som sagt det er en religions sag.
De andre mærker er også produkter der har en lang holdbarhed, og er kendte.