Avatar billede asdfghj Nybegynder
27. december 2012 - 09:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst TV signal

Hej Eksperter,

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med følgende problem.

Jeg har TDC Home Trio til et TV (Det kan ikke trække flere). Jeg har i alt 4 fjernsyn. Det gør ikke noget at det er det samme signal der bliver sendt ud til alle TV.

Det skal meget gerne kunne overføres trådløst, da det vil blive meget omfattende at trække kabler.

Håber de rer nogen der kan og vil hjælpe mig.

På forhånd tak for jeres svar.

Mvh
Marc
Avatar billede Andyboy Nybegynder
27. december 2012 - 10:14 #1
Jeg ved det kan lade sig gøre til ét tv - men til flere ville jeg helt klart vælge en ekstern tuner og så viderefordele det signal rundt til alle tv. Har du evt. overvejet en lille boks ved hvert tv til web-tv? mvh - http://tv-pakke.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2012 - 13:27 #2
http://www.accessorystore.co.uk/acatalog/Video_Senders_Receivers.html
jeg vil anbefale "Konig 5.8 GHZ Wireless A/V System" da det ikke kommer i konflikt med alm wi-fi router - men se lige på

"H.Q. 2.4 GHz WIRELESS A/V SYSTEM" (desværre udsolgt pt på dette site)
der kan du tilkøbe "Extra Receiver for 2.4 GHz System"
Så H.Q. dækker et tv (udover det, der har signalet direkte), og så skal du have 2 extra receivere.
Avatar billede asdfghj Nybegynder
30. december 2012 - 21:36 #3
Mange tak for jeres svar...

Jeres forslag fik mig til at tænke på muligheden for at tilkoble et par mindre bærbare PC'er som jeg har liggende. Gennem mit trådløse netværk bør jeg så kunne anvende Web TV fra TDC. Men hvad skal jeg så bruge af kabler for at få det over på TV'erne?

De har alle HDMI indgang som jeg går ud fra at der skal benyttes, da RBG jo ikke overfører lyd, ikk'?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2012 - 22:12 #4
web-tv har intet med tv-signal at gøre - det er noget nedbarberet lort, som kun rækker til fx tv på mobiltelefon. Glem det.
Avatar billede asdfghj Nybegynder
25. februar 2013 - 08:55 #5
luk