Avatar billede Gunner2 Nybegynder
25. december 2012 - 01:46 Der er 1 løsning

Nyt headset virker ikke optimalt

Hej Eksperter

Jeg har fået et par nye høretelefoner, men der opstår problemer når jeg vil bruge den på min telefon. Høretelefonerne har en mikrofon med knap i midten til at besvare opkald derudover er der knapper til at skrue op og ned for lydstyrken. Men når jeg så hører musik, bliver lyden med overfladisk og den er generelt med dårlig, DOG IKKE hvis jeg så holder den midterste knap nede, så lyder de PERFEKT. men det er ikke holdbart hele tiden at skulle holde den knap nede.

Hvorfor er det sådan? Hvis jeg tilslutter høretelefonerne til computeren er der intet problem, det er kun på telefonen. (jeg har en Samsung Galaxy s, Android)

Er der noget man kan gøre, for at undgå at skulle holde den knap nede hele tiden for at høre musikken i god kvalitet?
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
11. marts 2013 - 01:17 #1
slut