Avatar billede morsingg Nybegynder
20. december 2012 - 08:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

"ejecting noice" Hp pavilion G7 2204so?

Hej alle sammen.

Jeg har købt en Hp pavilion G7 2204so med Windows 8 i Bilka her den anden dag. Rigtig lækker og kraftig bærbar må jeg sige, der er bare lige et par ting jeg har bemærket.

1. Nogle gange (meget periodisk) kommer der en ejecting lyd fra cd/dvd drevet, det er ikke tit det sker, men engang imellem, nogle som ved om det er normalt det kan forekomme hos bærbare?

2. Nogle gange skal jeg lige trykke 2 gange på eject knappen før den reagerer på at cd/dvd drevet kommer ud?  Hvis jeg går ind under denne computer og højreklikker på cd/dvd drevet og vælger skub ud, kommer den med det samme, det er dog også kun nogle gange jeg skal trykke fysisk 2-3 gange på knappen, ellers kommer den med det samme, kan det have noget at gøre med hvis den arbejder eller noget?

Er der noget jeg selv kan gøre ved disse ting eller afprøve?

Den kører med noget som hedder Hp coolsence aktiveret, noget man den selv tilpasser temperaturen mht til om pceen står plan osv.

På forhånd tak for jeres hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 09:32 #1
jeg ved at bilka bytter uden sværdslag af nogen art
det problem du har fået sender de tilbage til forhandleren

tag ned til den og fortæl dem du ikke er tilfreds med varen

du skal ikke rode med den

http://www.bilka.dk/Mere-Bilka/Fremtidens-Bilka/Service-i-varehusene/Bytteret

m.v.h
Avatar billede morsingg Nybegynder
20. december 2012 - 09:38 #2
Okay tak for svaret, det har jeg også overvejet, er det virkelig nok til de tager den tilbage? Ved du så om jeg får en anden med det samme, eller skal jeg til at vente på at den bliver lavet?

Men ja, synes jo det virker mærkeligt at den siger den lyd, plus knappen ikke lige altid reagerer :-(
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 09:40 #3
skulle du ikke se at få kigget lidt på dine gamle spørgsmål

Point ude: 1.045

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/morsingg

beløn dem der har hjulpet dig ved at bede om et svar du accepterer
har du ingen hjælp fået i gamle spørgsmål så læg selv et svar og accepter

husk vi sidder her ulønnet og prøver at hjælpe dig

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 09:43 #4
den skal køre smooth uden nogle særlyde
hvad kan den ikke ende med at sige når den bliver ældre

kan jo være drevet der ikke sidder korrekt eller er dårligt

en tilfreds kunde er en der vender tilbage
m.v.h
Avatar billede morsingg Nybegynder
20. december 2012 - 09:46 #5
jo du har ret, jeg skal nok få delt pointene ud, beklager.

Ja du har ret, tak fordi du linkede til det 30 dages bytteret, det havde jeg slet ikke set, jeg har jo alt embellage til den, så det burde jo ikke være et problem, ved du iøvrigt om jeg skal gå ind i selve bilka, eller vareudleveringen hvor jeg jo fik den udleveret?
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 10:45 #6
hvis det er i hundige i Ishøj går man ud bag ved men du henvender dig bare i kundeservice

lad være med at kaste dig ud i lange forklaringer men sig til dem du er utilfreds men lige den pc
der er en fejl på den ikke andet
det er så forhandlerens sure pligt at give dig en der virker
ok

m.v.h
Avatar billede morsingg Nybegynder
20. december 2012 - 10:52 #7
Tak for det. men jeg kan jo så også læse på det link du sendte, at man også kan vælge en anden vare, så måske jeg burde vælge en anden pc, man er jo lidt bange for at gå tilbage til en fuser.

er der en du kan anbefale som du har inde ved bilka?

vi har jo altid synes hp var godt, men måske dette bare var en enlig svaler......
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
20. december 2012 - 11:26 #8
Er du sikke på lyden kommer fra det optiske drev ?
Det kunne måske også være harddiskens låsehovedet der kører ud i venteposition. Det kan ske hvis harddisken ikke har lavet noget i et stykke tid.

Prøv eventuelt og afmonter det optiske drev for at udelukke det.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 11:37 #9
en nu pc skal man ABSOLUT ikke rode med - der er garanti på den

m.v.h
Avatar billede morsingg Nybegynder
20. december 2012 - 16:47 #10
Hejsa, det gik fint ved Bilka, jeg fik den byttet til en anden, det blev til en Asus denne gang, den kører bare super godt.

treatmenice skriv lige svar, så får du point
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2012 - 08:17 #11
min oplevelse med bilka er meget stor
godt koncept

m.v.h